پرسپولیس نیوز : مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس از حل مشکلات مالی و خبرهای خوش برای هواداران پرسپولیس خبر داد.

حسین قدوسی در مورد مسائل پرسپولیس گفت: بعد از اقداماتی که مدیریت و هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس انجام دادند و قراردادی که با اسپانسر فصل آینده به امضا رسید مشکلات مالی باشگاه تا حدودی حل و فصل شده است.

وی افزود: قرارداد جدید پرسپولیس جز قراردادهای خوب است که جزئیات این موضوع را بانک رسالت، علی پروین و اعضای هیأت مدیره باشگاه طی یکی‌دو روز آینده اعلام می‌کنند. چگونگی فعالیت هواداران و اینکه چطور این کار به سود خودشان است و چطور می‌توانند با فعالیت خود به باشگاه کمک کنند به صورت دقیق اعلام خواهد شد. خبرهای خوشی برای هوداران در راه است که بیش از این نمی‌توانم در مورد آن توضیح بدهم. به زودی مشکلات تیم حل می‌شود.

قدوسی در ادامه خاطرنشان کرد: پروین با مسئولان بانک رسالت مذاکره کرده و هفته گذشته نشستی مشترکی بین مدیران بانک رسالت، پروین و اعضای هیأت مدیره پرسپولیس برگزار شد. این جلسه بیش از دو ساعت به طول انجامید که اخبار آن رسانه‌ای نشد. تمامی جوانب و ابعاد مورد ارزیابی قرار گرفت و سپس انعقاد قرارداد نهایی شد. پس از بررسی جوانب این موضوع، مسئله با وزارت ورزش و سازمان خصوصی‌سازی هماهنگ شد.

مدیر روابط عمومی پرسپولیس یادآور شد: از وزیر ورزش تشکر می‌کنیم که این اختیار را به هیأت مدیره باشگاه داد تا در این مورد وارد عمل شوند. تمامی امور این قرارداد با هماهنگی وزارت ورزش و سازمان خصوصی‌سازی بود. با درایت باشگاه این قرارداد نهایی شد و این اتفاق در حالی رقم خورد که تمامی قوانین را رعایت کردیم. از مسئولان بانک رسالت و صنایع فولاد دو طرف دیگر قرارداد تشکر می‌کنیم. در عقد این قرارداد تمامی ضوابط و قوانین رعایت شده و وزارت ورزش در جریان مسئله قرار دارد. می‌بینید در روزهای آینده مشکلات پرسپولیس و باشگاه تا حدودی مرتفع می‌شود. اولویت به تیم داده شده تا در حال حاضر درآمدها صرف تیم و پرسنل یباشگاه شود تا بازیکنان در سه دیدار آینده با فراغ بال به مصاف حریفان خود بروند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)