پرسپولیس نیوز : مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: برای برگزاری دیدار دوستانه مقابل هامبورگ بر سر چند موضوع با این باشگاه مشکل داشتیم.

حسین قدوسی درباره منتفی شدن بازی دوستانه پرسپولیس و هامبورگ اظهارداشت: وقت برای انجام بازی دوستانه به باشگاه هامبورگ پیشنهاد دادیم به ما گفتند امتیاز برگزاری بازیهای دوستانه را به یک شرکت واگذار کرده اند. منتقمی و مسئول روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس هم مذاکره با این شرکت را آغاز کردند. قرار شد باشگاه هامبورگ در ژانویه به تهران بیاید و همچنین از پرسپولیس برای شرکت در تورنمنتی در سال 2014 دعوت به عمل آمد.

وی ادامه داد: این شرکت برای برگزاری بازی با پرسپولیس مبلغی درخواست کرد که وقتی ما همه درآمدها را محاسبه کردیم دیدیم برگزاری این بازی به نفع ما نیست. خود مهدوی کیا هم راضی نبود چنن هزینه ای روی دست باشگاه پرسپولیس بیفتد و ضمن اینکه هامبورگی ها حق پخش بازی را در آلمان هم می خواستند که ما در این موارد اختلاف داشتیم و فعلا مشخص نیست بازی برگزار شود یا نه.

قدوسی درباره اینکه بین مسئولان صدا و سیما و باشگاه پرسپولیس در دربی اختلاف پیش آمده بود، گفت: از ما خواستند برای فیلمبرداری از اردو و رختکن بیایند اما باشگاه موافقت نکرد و همین موضوع باعث رنجش آنها شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)