پرسپولیس نیوز : مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در مورد خبر سایت باشگاه مبنی بر بهترین خط دفاع جهان توضیحاتی ارائه کرد.

سایت باشگاه پرسپولیس در بین سایت های خبری باشگاه ها لیگ برتری یکی از فعال ترین و پر سوژه ترین سایت ها است که مدیریت آن بر عهده حسین قدوسی مدیر روابط عمومی این باشگاه است.

روز گذشته روی خروجی سایت باشگاه پرسپولیس خبری مبنی بر خط دفاعی پرسپولیس بهترین خط دفاعی جهان رفت که در خصوص این مطلب شائبه هایی مطرح کردند. ملاک سایت چند لیگ معتبر اروپایی بوده در حالی که می توانستند در مطلب خود به این اشاره کنند و از لفظ بهترین جهان استفاده نشود.

در این زمینه حسین قدوسی اظهار داشت: ما در خبری که روی خروجی خود قرار دادیم نوشته بودیم که از بین کشورهای صاحب نام این میانگین گل خورده را بررسی کردیم و حتی تاکید کرده بودم که به نظر می رسد در بین این کشورها تیمی میانگین گل های خورده اش مثل پرسپولیس نیست. ما حتی اغلب کشورهای آسیایی را هم لحاظ کرده بودیم. تنها کشوی که در این آمار مدنظر قرار ندادیم یونان بود. این کشور که قهرمانی اروپا را دارد باید مورد توجه قرار می گرفت. درست است که این مطلب نقص کوچکی داشت اما ماهیت خبر درست بود. ضمن اینکه ما این خبر را همان شب گذشته اصلاح کردیم و بهترین جهان را برداشتیم و توقع نداشتیم که این نقطه ضعف ما این طور مورد انتقاد رسانه ها قرار گیرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)