پرسپولیس نیوز : مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد پرسپولیس با توجه به متضرر شدن در دیدار با سپاهان اصفهان، به نوعی بدهکار شده و این نوع برخورد اصلا منصفانه نیست.

حسین قدوسی در خصوص اتفاقاتی که بعد از دیدار پرحاشیه پرسپولیس با سپاهان اصفهان رخ داده، ضمن بیان مطلب فوق گفت: با وجود اینکه در دیدار پرسپولیس با سپاهان، داور بازی مرتکب اشتباه بزرگ و عجیبی شد و یکی از حساس‌ترین و جذاب‌ترین دیدارهای فصل را تحت‌الشعاع قرار دارد اما حالا مسئولان باشگاه سپاهان ضمن آنکه اعلام می‌کنند، از قهرمانی ممنون هستند، مطالبی را در موود سرمربی و مسئولان باشگاه پرسپولیس مطرح می‌کنند.

وی با بیان اینکه در این شرایط از سوی دست‌اندرکاران فدراسیون فوتبال نیز هجمه‌ای علیه پرسپولیس و مسئولان آن به راه افتاده، افزود: در یک دیدار مهم پرسپولیس از کسب 3 امتیاز محروم شده و رقیب پرسپولیس 3 امتیاز کسب کرده است، درحالیکه در دقایق ابتدایی بازی اشتباهی رخ داده است، بس عجیب. داوری مرتکب چنین اشتباهی شده که در فصل گذشته و در دربی برگشت، به گواه کارشناس داوری 3 پنالتی پرسپولیس در دربی را نادیده گرفته است.

" پیش از این اشتباه، این داور به تیم مردمی پرسپولیبس لطمات زیادی وارد کرده است." مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس با اشاره به این مسئله تاکید کرد: در چنین شرایطی منصفانه نیست پرسپولیس هم متضرر شود و هم بدهکار باشد.

وی ادامه داد: باشگاه پرسپولیس و کادرفنی آن همواره به داوران احترام گذاشته و هیچگان سلامت جامعه داوری را زیر سوال نبرده و نمی‌برد. حتی در مصاحبه‌ای که محمد رویانیان دقایقی بعد از آن شکست با سایت باشگاه انجام داد، به صراحت قید شد که به داوران احترام گذشته و به آنها تعظیم می‌کنیم. علی دایی نیز همواره ضمن احترام به جامعه داوری، در بازی‌های مختلف مانع از اعتراض بازیکنان تیمش به داوران شده است.

قدوسی اضافه کرد: دایی پیش از تمرین عصر روز شنبه تیم پرسپولیس در جمع بازیکنان تاکید کرد که آنها باید به بازی‌های پیش رو فکر کرده و در مورد مباحث داوری بازی با سپاهان مصاحبه و اظهار نظر نکنند زیرا باشگاه پیگیری اتفاقات آن بازی است. دایی حتی در این صحبت‌ها تاکید کرد بازیکنان تیم می‌بایست در همه بازی‌ها و حتی سخت‌ترین شرایط، احترام داوران را حفظ کنند.

وی همچنین تاکید کرد: در همین بازی با سپاهان و با وجود اینکه اشتباه داوری و درگیری‌ها از همان دقایق ابتدایی بوجود آمد، دیدید علی دایی اگر اعتراضی هم داشت، بسیار آرام آن را مطرح کرد و رفتارش به گونه‌ای نبود که فضای ورزشگاه متشنج شود. آیا کسی به این نکات توجه می‌کنند؟

مدیروابط عمومی باشگاه پرسپولیس با طرح این سوال اضافه کرد: در حالی برخی از مربیان تیم‌های دیگر بعد از یک اشتباه داوری حرکات عجیب و غریبی از خود انجام می‌دهند، حرکاتی که نه تنها فضا را متشنج و زمینه‌ساز اعتراض و حمله دسته جمعی بازیکنان‌شان به داور می‌شود، جو ورزشگاه را نیز بر هم می‌زند. دایی حتی بعد از بازی، جلوی برخی بازیکنان تیمش که قصد اعتراض به داور داشتند، را گرفت اما برخی از مربیان برعکس این مسئله عمل می‌کنند اما هیچکس توجهی به تخلفات آنها ندارد.

وی صحبت‌هایش در این خصوص را اینگونه ادامه داد: از سوی مربیان و مدیران برخی از تیم‌های لیگ برتری، چه در فصل جاری و چه در فصول گذشته اتهاماتی را به داور مسابقه خود مطرح کرده‌اند، این مصاحبه‌ها موحود است اما چرا آن زمانی کسی با آنها برخورد نکرد ولی امروز پرسپولیس را متضرر و بدهکار می‌کنند، آیا این اتفاق منصفانه است؟

قدوسی بار دیگر تاکید کرد: باشگاه پرسپولیس هیچگاه به داوران بی‌احترامی نکرده و همیشه به آنها احترام گذاشته، خاطرنشان کرد: احترام به داوری درحالی مدنظر مسئولان باشگاه پرسپولیس قرار دارد که در دربی‌های اخیر و بازی‌های پرسپولیس با سپاهان این پرسپولیس بوده که به گواه کارشناسان داوری متضرر شده است. نیمه نهایی سال 84 و فینال جام حذفی سال 85، بازی اخیر و دربی‌های یک دو ساله اشتباهات داوری علیه پرسپولیس رخ داده و این تیم متضرر شده است اما هیچگاه باشگاه موضوع گیری غیر منطقی در مورد این اتفاقات نداشته است.

وی یادآور شد: حالا نیز باشگاه پرسپولیس به جامعه داوری احترام گذاشته و از هواداران می‌خواهد در بازی‌های آتی صرفا به تشویق تیم خود بپردازند. در این شرایط اما این منصفانه نیست باشگاه پرسپولیس تا این اندازه متضرر شده و اینگونه بدهکار شود.

ما معتقدیم اگر هر فردی جای علی دایی بود، پس از آن صحنه کنار زمین اعتراضات شدیدی می‌کرد اما دایی دستان خود را بالا برده و فقط اظهار تعجب کرد، چرا به چنین مواردی توجه نمی‌شود؟. همچنین معتقدیم هر مربی جای دایی بود، در نشست خبری صحبت‌های شدیدتری را بیان می‌کرد. البته در این شرایط این هجمه‌ای علیه دایی و پرسپولیس به راه افتاده که منصفانه نیست.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)