پرسپولیس نیوز : مدیر عامل شرکت صدرا سیستم پاسارگاد گفت: بنابر ابلاغ آقای رویانیان و با توجه به دعوتی که از ایشان شده است برای انجام مذاکرات با باشگاه‌های سائوپائولو و پالمیراس راهی برزیل خواهم شد.

عبدالله تفرشی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: با توجه به دعوتی که باشگاه‌های برزیلی برای انجام مذاکرات در حوزه اقتصادی و ورزشی از مدیر عامل باشگاه پرسپولیس داشته‌اند، آقای رویانیان خواستند که اینجانب برای انجام گفتگوها با دو باشگاه پالمیراس و سائوپائولو راهی برزیل بشوم. امیدواریم در یکشنبه و دوشنبه‌ای که پیش رو داریم قراردادهای همکاری منعقد شود.

وی ادامه داد: برزیل مهد فوتبال جهان است و در سال‌های آینده با توجه به برگزاری رقابت‌های جام جهانی 2014 و بازی‌های المپیک، مرکز ثقل فوتبال خواهد بود. فوتبال ایران باید به فکر پایگاه‌هایی در این منطقه باشد و ارتباطات خود با باشگاه‌های برزیلی را افزایش دهد. این در حالی است که باشگاه پرسپولیس در این زمینه پیش قدم شده اما متاسفانه مطالب ضد و نقیضی منتشر می‌شود.

مدیر عامل شرکت SISخاطر نشان کرد: سائوپائولو با چهار بار قهرمانی در جهان، باشگاهی شناخته شده برای همه علاقه‌مندان فوتبال در سطح دنیا است. آنها 6 بار قهرمان لیگ برتر برزیل شده‌اند و ده‌ها کاپ قهرمانی در منطقه آمریکا از آن خود کرده‌اند. باشگاه پالمیراس هم در عین حال باشگاهی  مطرح در سطح جهان است.

تفرشی درباره مسائلی که پیرامون شرکت صدرا سیستم پاسارگاد مطرح می‌شود تصریح کرد: برخی دوستان با سابقه در فوتبال که مدیر عامل باشگاه لیگ برتری بوده‌اند و هر جا که حضور داشته‌اند نتیجه عملکردشان برای فوتبال‌دوستان مشخص است، طی روزهای گذشته مطالبی را مطرح کرده‌اند که ناشی از عدم اطلاع کافی آنها و دور از شأن باشگاه بزرگ پرسپولیس و طرف‌های همکار باشگاه بوده است.

وی در ادامه گفت: جدا از اینکه باید بگویم شبکه‌های تلویزیونی خارجی دلشان برای ما نسوخته است یادآوری می‌کنم بین ما و شرکتی که این روزها به هر حال مشکلات حقوقی پیدا کرده ارتباطی وجود ندارد. آنها یک سال اسپانسر پرسپولیس بوده‌اند و فعالیت‌های خود را در جایی دنبال کردند. با این اوصاف بهتر است بعضی مدیران محترم بجای اینکه به مسائل غیر واقعی بپردازند به دنبال راهکار برای حل کار خود و مشکلات باشگاه‌های خودشان باشند.

تفرشی افزود: آقای رویانیان با اقداماتی که انجام داده و مسیری که تبعین کرده‌اند شرایط خوبی را فراهم آورده‌اند و اگر روزی قرار شد پرسپولیس خودگردان باشد بتواند خودش را اداره کند و حتی فعالیت‌هایش را توسعه و پیشرفت ببخشد.

تفرشی پیرامون نحوه تعامل و همکاری با باشگاه پرسپولیس و شرکت SISاینگونه توضیح می‌دهد: این همکاری براساس قراردادی شکل گرفته که منافع دو طرف را تامین می‌کند. در شرکت صدرا سیستم پاسارگاد فعالیت‌های مختلفی انجام شده و یا در حال شکل‌گیری است. نوشابه پرسپولیس به بازار عرضه شد و وسایل بازی کودکان هم در راه است. طرح رستوران‌های زنجیره‌ای را هم دنبال می‌کنیم. برنامه شرکت این است که امسال با شتاب و قدرت بیشتری حرکت کرده و به پرسپولیس کمک کنیم. اینجا منفعت دو سویه است.

وی تصریح کرد: ما متعهد هستیم هر ساله مبلغی را که به عنوان کف قرارداد تعیین شده را به پرسپولیس پرداخت کنیم اما موضوع به اینجا ختم نمی‌شود. این رقم براساس درآمد مشخصی تعیین شده است. اگر این درآمد از سقف تعیین شده بگذرد پرسپولیس در آن سهیم می‌شود. در واقع بر اساس مشارکت هواداران در خریداری محصولات، خدمات یا همین کارت‌های هواداری که اگر جا بیفتد می‌تواند پرسپولیس را بی‌نیاز کند توانمندی ما بالا می‌رود و به همان نسبت پرسپولیس از درآمدهای ما سهم خواهد برد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)