پرسپولیس نیوز : این روزها صحبت از احتمال واگذاری پرسپولیس به یک شرکت خصوصی – دولتی بسیار زیاد است و در این ارتباط از نماینده تام الاختیار وزارت رفاه در استقلال به عنوان مرد پشت صحنه یاد می شود.

در شرایطی که این روزها به نظر می رسد راهکار دولت برای برون رفت پرسپولیس از مشکلات کنونی اجرای مدلی از آنچه در سپاهان و ذوب آهن روی داد، باشد از افراد مختلفی در این ارتباط نام برده می شود.

یکی از این افراد عباس انصاری فرد است. شاید دلیل توجه به او آن باشد که برای اولین بار درباره آنچه در حال روی دادن است خبرهایی را منتشر کرد. هرچند به نظر می رسد وی که مبتکر اسپانسرینگ در فوتبال ایران بود نقش مشاور را ایفا می کند ولی به طور قطع باید به عنوان عاملان اصلی پروژه دنبال نفرات دیگری بود.

محمود اسلامیان نایب رییس اول فدراسیون فوتبال، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و کسی که بسیاری باور دارند سپاهان دوران جدید خود را مدیون طرح تئوری او بود به عنوان فرد اصلی در این پروژه نام برده می شود. اما وی به جهت موقعیت شغلی که دارد هیچ تمایلی به درگیری مستقیم با این موضوع نداشته و نمی خواهد صندوق بازنشستگی کشوری ارتباط مستقیم با پروژه پیدا کند. در این شرایط حال نام دیگری به گوش می رسد.

این فرد کسی غیر از منوچهر صالحی نیست. کسی که رسانه های ورزشی ایران طی روزهای گذشته به دنبال کشف نام او بودند.

منوچهر صالحی در حال حاضر به عنوان مدیرعامل گروه صنعتی ملی فعالیت می کند. مجموعه تحت اختیار او همان تشکیلاتی است که مذاکرات برای برعهده گرفتن مسوولیت پرسپولیس را انجام می دهد. هرچند به نظر می رسد یک اپوزیسیون قوی تشکیل شده تا مانع از این رویداد شود. به نظر می رسد کم نیستند آنهایی که دوست ندارند پرسپولیس نسبت به وجودشان احساس نیاز نکنند. البته منوچهر صالحی پیش از این در کسوت نماینده تام الاختیار وزارت رفاه در باشگاه استقلال تجربه موفقی نداشت. او در مقطعی که اداره استقلال به آن وزارتخانه سپرده شده بود. در مجموعه استقلال حضور یافت. ولی به نظر می رسد پروژه کنونی تفاوت های گوناگونی با طرح قبلی داشته باشد. منوچهر صالحی در زمان ریاست محمد دادگان در فدراسیون فوتبال برای مقطعی در بخش اقتصادی این فدراسیون مشغول به فعالیت بود.

وی در پروژه عقد قرارداد با ایرانول نیز حضور داشت. قبل از این اتفاقات وی مدیرعامل سایپا بود و در مقطعی نیز در کسوت قائم مقام باشگاه پرسپولیس فعالیت داشته است.

وی روز 16شهریور طی حکمی مدیرعامل کفش ملی را هم تغییر داد. کفش ملی که گفته می شود در صورت اجرای این طرح حمایت مالی پرسپولیس را برعهده می گرفت اخیرا به تغییر و تحولاتی درونی برای احیای دوباره خود دست زده است و در همین راستا طی روزهای گذشته نسبت به افتتاح شعب جدید در فروشگاه خود اقدام کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)