پرسپولیس نیوز : هافبک ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس و تیم ملی شب گذشته در هیئت خادم‌الرضای قم به مداحی پرداخت.

با درخواست خانزاده و با توجه به شرایط این بازیکن در نیم‌فصل اول، علی دایی موافقت خود را با جدایی این بازیکن از پرسپولیس اعلام کرد و باشگاه پرسپولیس نیز به این بازیکن اعلام کرده که مشکلی برای جدایی از جمع سرخپوشان در نیم‌فصل دوم ندارد اما با توجه به اینکه پرسپولیسی‌ها می‌خواهند از ذوب‌آهن بازیکن بگیرند به او اعلام شده که اولویت اولش حضور در ذوب‌آهن اصفهان باشد همچنین برای چندمین بار رویانیان امروز هم با آذری مدیرعامل ذوب‌آهن مذاکراتی داشت و باز هم درباره جابجایی بازیکنان با یکدیگر صحبت‌های لازمه را انجام دادند اما هنوز به تصمیم نهایی و توافق نرسیده‌اند.

این روزها بازیکنان پرسپولیس در ایام سوگواری آقا عبدالله حسین در بسیاری از مراسم شرکت می‌کنند. از همین رو رضا حقیقی هافبک ملی‌پوش پرسپولیسی‌ها شب گذشته به قم رفت و در هیئت خادم‌الرضا همراه با جواد مقدم یکی از مداحان اهل بیت (ع) به مداحی پرداخت و مورد توجه علاقه‌مندان زیادی در این هیئت قرار گرفت.

خبر آخر از سرخپوشان اینکه رضا محمدی دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس نیز درباره جدایی‌اش از این تیم اعلام کرد: فعلاً حرفی برای گفتن ندارم، صحبت‌هایی انجام شده و پس از قطعیت آن را اعلام خواهم کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)