پرسپولیس را به بنگاه افتصادی تبدیل می کنم
مرجع خبری پرسپولیس : صاحب اسپانسر جدید تیم پرسپولیس درخصوص آخرین مذاکرات با این تیم گفت: مذاکرات با مسوولین باشگاه تاکنون موفقیت آمیز بوده است.

محجوب روز سه شنبه در گفت و گویی خاطر نشان کرد: صحبت هایی که با مدیرعامل باشگاه انجام دادیم مثبت بوده و اکنون منتظر جواب انصاری فرد هستیم.  درصورت امضا قرارداد با پرسپولیس قصد دارم علاوه بر اینکه حامی مالی تیم باشم پرسپولیس را به یک بنگاه اقتصادی تبدیل کرده تا این تیم از هر لحاظ به خودکفایی برسد.

وی افزود: برای به دست آوردن شهرت به پرسپولیس نیامدم زیرا با معروف شدن چیزی عاید هیچ فردی نمی شود و هدفم برای حضور در پرسپولیس ایجاد تعاملات اقتصادی با باشگاه است.

محجوب درخصوص چاپ برخی اخبار علیه وی در جراید گفت: در برخی روزنامه ها مطالب متفاوتی منتشر می شود که من اعتقاد دارم خبرنگاران باید باعث ورود بخش خصوصی به فوتبال شوند نه اینکه فردی را که قصد سرمایه گذاری برای پیشرفت فوتبال را دارد فراری دهند.
اسپانسر احتمالی تیم پرسپولیس در رابطه با بحث خرید نیوکاسل نیز عنوان داشت: من با مسوولین باشگاه نیوکاسل وارد مذاکره شدم و هدفم خرید این باشگاه بود اما به هرحال هر معامله ای قرار نیست که موفقیت آمیز باشد و این امری طبیعی در تجارت است زیرا من پیشنهاد را به آنان دادم ولی مسوولین باشگاه نیوکاسل موافقت نکردند.
وی در پایان افزود: قراردادی که درصورت توافق نهایی با پرسپولیس امضا شود یک تعامل دوطرفه بین من و باشگاه خواهد بود به طوری که هردو طرف در آن باید منافعی داشته باشند.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)