پرسپولیس نیوز : در شرایطی که باشگاه پرسپولیس هنوز در جذب اسپانسر توفیقی نداشته است. از وزارت ورزش خبر می رسد بعضی سازمان های خصولتی در حال انجام مذاکره برای در اختیار گرفتن پرسپولیس هستند.

 پرسپولیس چند صباحی است برای حل مشکلات مالی به دنبال جذب اسپانسر می گردد اما این مهم به دلایل مختلف روی نداده است. این در حالی است که تجربه این باشگاه نشان می دهد جذب اسپانسر نیز متضمن حل مشکلات و آرامش نخواهد بود. چنانکه سال گذشته با جذب بیشترین منابع مالی از ناحیه اسپانسر بیشترین بحران و بی ثباتی در تاریخ این باشگاه رقم خورد. حال به نظر می رسد مسوولان دولت و به نمایندگی از آنها وزارت ورزش به دنبال نسخه جدیدی هستند.

اخبار دریافتی از وزارت ورزش حکایت از انجام مذاکرات با شرکت های خصولتی دارد. خصولتی ها به شرکت ها یا سازمان هایی گفته می شود که در چارچوب اصل 44 خصوصی شده اند. اما شاکله دولتی خود را حفظ کرده اند. از نگاه دولت به آنها سازمان های عمومی غیردولتی گفته می شود و از نظر بخش خصوصی، خصولتی خوانده می شوند.

در شرایطی که این روزها پرسپولیس هنوز جزو شرکت های در حال واگذاری تلقی می شود و طرح  جایگزینی برای دولتی ماندن آن ارایه شده که هنوز مجلس نظر خود را درباره آن اعلام نکرده است به نظر می رسد ورود یک سازمان یا شرکت خصوصی – دولتی به پرسپولیس که بتواند هر دو حالت را پوشش بدهد از نگاه مسوولان وزارت ورزش ایده آل باشد. در این ارتباط خبرهای دریافتی حکایت از آن دارد که یکی از شرکت های تابعه وزارت رفاه علاقه مندی خود را برای حضور در این عرصه اعلام کرده است. باید منتظر بود و دید آیا سرخپوشان بالاخره برای مدت کوتاهی هم که شده به ساحل آرامش می رسند یا نه. شاید اتفاقات روزهای آینده بستگی کامل به موفقیت یا عدم توفیق مدیران فعلی باشگاه در  جذب اسپانسر داشته باشد. حل مشکلات مالی به این طریق می تواند الزامات وزارت ورزش را برای پیدا کردن راهکار جایگزین از بین ببرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)