برگزاری تمام مسابقات لیگ با توپ مشترک

مرجع خبری پرسپولیس : رييس سازمان ليگ گفت: تمام تيم‌های لیگ برتری برای جذب بازيكنان مد نظرشان تا 28 تيرماه فرصت دارند و برای نيم فصل هم از 21 آبان تا 5 آذر 89 مي‌توانند به اين كار اقدام كنند.

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس مسابقات هفته اول لیگ برتر دهم باشگاه های کشور با انجام مسابقات در روز چهارم مرداد آغاز خواهد شد اما مراسم افتتاحیه روز پنجم مرداد و مصادف با برگزاری مسابقه تیمهای پرسپولیس و تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی انجام خواهد شد.

عزيز‌الله محمدي در مراسم قرعه‌كشي دهمين دوره مسابقه‌هاي ليگ برتر افزود: تيم‌های لیگ برتری برای جذب بازيكنان مد نظرشان تا 28 تيرماه فرصت دارند اما به دليل آن كه طبق دستورالعمل فيفا بحث اخذ ITC بازيكنان خارجي را به باشگاه‌ها واگذار كرديم آن‌ها بايد كار جذب بازيكنان خارجي‌شان را تا 26 تيرماه انجام داده تا فرصت براي اخذ ITC داشته باشند.

اين زمان قطعي است و در نيم فصل هم از 21 آبان تا 5 آذر 89 مي‌توانند به اين كار اقدام كنند. ممكن است بر اثر احتمالات تاريخ نيم فصل تغيير كند اما مهلت جذب بازيكن خارجي در نيم فصل زمان فوق است.

رئيس سازمان ليگ ادامه داد: برنامه هايي هم امسال براي برگزاري ليگ داريم كه به عنوان مثال مي توان به يكسان سازي توپ هاي مسابقات اشاره كرد.قرار است همه رقابتهاي امسال با توپ يكسان و يك برند انجام شود.

عزيزمحمدي نامي از اين برند تا تصويب اين مساله در هيات رئيسه سازمان ليگ نبرد و اعلام كرد اين مساله به موقع اعلام خواهد شد.

عزيز محمدي در پايان با اشاره به اينكه امسال فدراسيون فوتبال و سازمان ليگ براي مساله حق پخش تاكيد وي‍ژه اي دارند گفت: حق پخش تلويزيوني بايد با نرخ واقعي به فوتبال ايران داده شود و ما هم به شدت به دنبال اين مسال هستيم. تمام تلاشمان را براي استاندارد سازي ليگ برتر و كمتر شدن فاصله ها با آيين نامه ها و اساسنامه هاي AFC و كميته ليگ حرفه اي آسيا انجام داده ايم اما همچنان من معتقدم كه با ايده آل ها فاصله داريم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)