پرسپولیس نیوز : مدیرعامل بخش خاورمیانه آل‌اشپورت از توپ جدید لیگ برتر رونمایی کرد.

مراسم رونمایی از توپ جدید آل اشپورت لیگ برتر سیزدهم در سالن روابط عمومی سازمان لیگ و با حضور حجت‌الله بهمنی مدیر روابط عمومی سازمان لیگ و وحید جعفری مدیر خاورمیانه شرکت آل اشپورت برگزار شد.

جعفری در این مراسم گفت: قرارداد 3 ساله‌ای را با شرکت سازمان لیگ امضاء کرده‌ایم و سه فصل دیگر در لیگ برتر ایران حضور داریم. سعی کرده‌ایم که با رنگ‌آمیزی شادو مهیج به جذابیت بیشتر فوتبال کمک کنیم و طراحی این توپ به طور انحصاری در اختیار سازمان لیگ است.

وی ادامه داد: این توپ تمام استانداردهای فیفا را دارد و از نظر کیفیت با برندهای بزرگ دنیا قابل رقابت است.

جعفری در مورد شرایط نگهداری توپ گفت: شرایط نگهداری توپ‌ها را برای باشگاه‌ها شرح داده‌ایم. مثلا اگر میزان باد توپ بیش از حد استاندارد باشد به بازیکن آسیب می‌رساند و اگر کمتر باشد سرعت توپ کمتر می‌شود بنابراین باید باد توپ هم استاندارد باشد. ضمن اینکه این طراحی مخصوص شرکت آل‌اسپورت است که به طور انحصاری برای سازمان لیگ ایران طراحی شده است. در لیگ دوی فرانسه هم همین طراحی توپ وجود دارد البته در آنجا رنگ توپ سبز است و در ایران رنگ نارنجی استفاده می‌شود که در شب و در روزهای برفی هم قابل استفاده باشد.

مدیرعامل شرکت آل اشپورت در مورد اینکه برخی توپ‌ها فصل گذشته پاره شد، گفت:‌ توپ‌های فصل جدید تاکتیک‌پذیر و تکنیک‌پذیر هستند و این توپ‌ها مشکلات توپ‌های فصل گذشته را ندارند و کارایی خوبی را هم دارند البته اگر در 6 ماه یکی دو توپ در جریان مسابقه بترکد، یک امر طبیعی است.

وی در مورد اعتراض برخی دروازه‌بان‌ها به توپ فصل گذشته گفت: در جام جهانی نیز وقتی توپ جابولانی آمد دروازه‌بان‌ها از اینکه نمی‌توانستند مسیر توپ را تشخیص بدهند، ناراحت بودند اما فیفا گفت این توپ‌ها مورد تایید ما است توپ‌های ما نیز مورد تایید فیفا است و آرم فیفا بر روی آنها حک شده است.

وی در مورد اینکه چه تعداد توپ در اختیار سازمان لیگ قرار داده می‌شود، گفت:‌1500 توپ رایگان برای لیگ برتر و هزار توپ برای لیگ یک به طور رایگان به سازمان لیگ می‌دهیم. در کل در طول 3 سال 7500 توپ به رایگان به سازمان لیگ داده می‌شود. ضمن اینکه تخفیف ویژه‌ای هم برای سازمان لیگ گرفته‌ایم تا نوسانات ارزی باعث ضرر سازمان لیگ نشود.

 

این رونمایی در حالی برگزار شد که پیش از این در مراسم قرعه کشی لیگ هم توپ ها به نمایش گذاشته شده بود!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)