چهارشنبه 9 اردیبهشت (18:18)

مرجع خبری پرسپولیس : مراسم نخستین سالگرد درگذشت فریبرز مرادی بازیکن پیشین پرسپولیس، روز جمعه در قطعا نام آوران بهشت زهرا(س) تهران برگزار می شود.

نخستین سالگرد درگذشت فریبرز مرادی که روز هشتم اردیبهشت ماه سال گذشته بر اثر حادثه برق گرفتگی در شهریار جان خود را از دست داده بود، از ساعت 9 الی 11:30 دقیقه صبح روز جمعه(11 اردیبهشت) در قطعه نام آوران بهشت زهرا(س) برگزار می شود.

در این مراسم که به همت خانواده مرحوم فریبرز مرادی برگزار می شود، جمع کثیری از دوستان، اهالی ورزش و همبازیان پیشین این بازیکن حضور خواهند داشت.

ضمن اینکه طی هماهنگی های انجام شده قرار است در جریان دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس – سپاهان اصفهان و راه آهن شهرری – برق شیراز در رقابت های جام حذفی که عصر فردا(پنجشنبه) برگزار می شود، دو باشگاه پرسپولیس تهران و راه آهن شهرری مراسمی را برای گرامیداشت یاد و خاطره آن بازیکن فقید برگزار کنند.

مرحوم فریبرز مرادی فوتبال خود را از تیم جوانان پرسپولیس آغاز کرد و سپس به تیم بزرگسالان این باشگاه پیوست و در سال های پایانی فوتبالش در تیم کشاورز بازی می کرد. وی به هنگام مرگش 44 سال سن داشت. از آن مرحوم دو دختر 4 و 11 ساله به یادگار باقی مانده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)