پرسپولیس نیوز : مصطفی دنیزلی سرمربی اسبق تیم پرسپولیس  که به تازگی رهبری یکی از تیم های جمهوری آذربایجان را بر عهده گرفت، احتمالا به فوتبال ترکیه بازخواهد گشت.

 دنیزلی سرمربی کهنه کار تیم های فوتبال ترکیه و پرسپولیس تهران به تازگی هدایت تیم ˈخزر لنکرانˈ جمهوری آذربایجان را بر عهده گرفته است.

دنیزلی با مسوولان تیم خزر لنکران جمهوری آذربایجان برای مربیگری این تیم به مدت یک سال و نیم و دریافت 6 میلیون یورو به توافق رسید.

مربی اسبق تیم های فوتبال پرسپولیس و پاس تهران، فصل گذشته تیم ریزه اسپور را از رقابتهای فوتبال دسته اول باشگاه های ترکیه به لیگ برتر آورد.

مسوولان باشگاه ترابوزان اسپور ترکیه یکی از چهار تیم پر هوادار این کشور امروز اعلام کردند که در پی شکست این تیم مقابل تیم ˈآک حصارˈ در لیگ فوتبال باشگاه های برتر ترکیه و اخراج ˈمصطفی آکجایˈ سرمربی این تیم، در پی به خدمت گرفتن ˈدنیزلیˈ هستند.

دست اندرکاران باشگاه ترابوزان با اشاره به موفقیت های دنیزلی در تیم های مختلف این کشور عنوان کردند که گفت وگوهای خود را برای به خدمت گرفتن این مربی با باشگاه خزر لنکران آغاز کرده و حاضر به پرداخت مبلغ قرارداد دنیزلی هستند.

به گفته این مسوولان در صورت عدم توافق برای به خدمت گرفتن دنیزلی با باشگاه خزر لنکران، باشگاه ترابوزان گفت وگوهای خود را با یکی از مربیان اروپایی برای تصدی سرمربیگری تیم فوتبال این باشگاه در روزهای آینده آغاز خواهد کرد.

دنیزلی که هفته گذشته به دلیل سرماخوردگی شدید به بیمارستان گمرک باکو منتقل شده بود با هواپیمای خصوصی به بیمارستانی در استانبول ترکیه منتقل شد.

حسین جبرائیل اوغلو سخنگوی تیم ˈخزر لنکرانˈ جمهوری آذربایجان گفت حال عمومی مصطفی دنیزلی پس از انتقال وی به بیمارستان رو به بهبودی گذاشته بود ولی برای ادامه معاینات پزشکی به استانبول منتقل شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)