پرسپولیس نیوز :  رسانه‌های کرواسی برای جانشینی کواچ، نه از برانکو ایوانکوویچ که از مربی اسبق پرسپولیس و سپاهان در کنار یورگن کلوپ، کارلو آنچلوتی ، اسلوان بیلیچ و … به عنوان گزینه احتمالی جانشینی در تیم ملی کرواسی نام می‌برند.

 

در یکی، دو روز گذشته این خبر در ارتباط با  تیم پرسپولیس تهران شنیده شد که احتمال دارد برانکو ایوانکوویچ، مسئول فنی کنونی سرخ‌پوشان، کارش را نیمه تمام رها کرده و در کرواسی به جای نیکو کواچ، زمام امور تیم ملی کرواسی را برعهده گیرد.

براساس گزارشی که یکی از سایت‌های کروات‌ها منتشر کرده، به نظر می‌رسد برانکو برای این منظور به عنوان اولویت اصلی چندان مطرح نباشد.

این رسانه نام چند مربی را مطرح کرده که در آن اسم برانکو دیده نمی‌شود. در حالیکه نام زلاتکو کرانچار، مربی اسبق سرخ‌پوشان به عنوان یکی از گزینه‌های احتمالی برده شده است.

براساس آنچه این سایت عنوان کرده کرانچار که تا سال گذشته سکان هدایت تیم سپاهان اصفهان را دراختیار داشت و در سال 2009 نیز برای مدتی مسئول فنی پرسپولیس بود، یکی از 11 گزینه‌ایی است که می‌تواند در صورت کنار ماندن کواچ از تیم کرواسی،‌به عنوان سرمربی جدید کمک کند.

این رسانه نوشته زلاتکو کرانچار در کنار روبرت پروزینسکی، نناد بلیجکا، اسلووان بیلیچ، زوران مامیچ ، ماتیا کک، یورگن کلوپ، کارلو آنچلوتی،میرکو اسلوم کا و توماس شاف در وهله نخست می‌توانند برای هدایت تیم کرواسی مطرح باشند.

البته سایت مذکور از نیکو کواچ یعنی مربی کنونی تیم هم به عنوان یکی از گزینه‌ها نام برده و احتمال داده در پایان جلسه امروز (چهارشنبه) در مقامش ابقا شود.

از تعداد نفرات فوق برخی نظیر آنچلوتی و کلوپ هم اکنون آزاد هستند و مسئولیت تیمی را در اختیار ندارند. در حالیکه کرانچار در الاهلی قطر کار می‌کند.

سایت مذکور  همچنین عنوان کرده چند مربی دیگر نظیر روبرتو دونادونی ، چیرو فررا، آلبرتو مالسانی، آندرا استاماچیونی و روبرتو دی‌ماتئو هم اکنون بیکارند و شاید بتوانند به تیم کرواسی به عنوان سرمربی کمک کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)