پرسپولیس نیوز : مربی بدنساز تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تست آمادگی جسمانی بازیکنان انجام شد و پس از بررسی‌های لازم، برنامه‌های بدنسازی تیم را در اردوی اردبیل پیگیری می‌کنیم.

محمدرضا مولایی مربی بدنساز تیم فوتبال پرسپولیس افزود: امروز در سالن مجهز مجموعه ورزشی انقلاب، بازیکنان مورد آزمایش و تست‎های؛ قدرت، سرعت، ارتفاع و… قرار گرفتند و نتیجه این تست‌ها پس از ارزیابی فنی، شرایط تمرینات اردو را مشخص می‌کند.

وی درباره بازیکنانی که طی روزهای آتی به تیم اضافه می‌شوند، تصریح کرد: در هر شرایطی تست‌های میدانی از بازیکنان تازه وارد گرفته می‌شود تا وضعیت آنها ارزیابی شود و بر اساس آن تمرینات آنها تا مرحله یکسان‌سازی و هم سطح شدن با بازیکنانی که از روز اول به تمرین آمده‌اند، انجام شود. پنجشنبه نیز بازیکنان، مورد تست پزشکی قرار می‌گیرند و آماده می‌شوند تا در اردوی اردبیل به آمادگی لازم دست پیدا کنند.

مربی بدنسازی پرسپولیس در خصوص برنامه‌های خود در اردوی خارج از تهران گفت: سال گذشته نیز در اردبیل اردو داشتیم که کمک زیادی در طول مسابقات فصل پیش به تیم کرد. شرایط آب و هوایی و ارتفاع برای آمادگی بازیکنان بسیار حائز اهمیت است و ما مطابق با این شرایط، تمرینات مفیدی را برای بازیکنان در نظر داریم. در اردبیل از نظر امکانات و سالن‌های بدنسازی کم و کسری نداریم و تلاش می‌کنیم بازیکنان با آمادگی روحی، روانی و جسمانی بالا در اختیار کادر فنی قرار بگیرند تا مرحله تاکتیکی تمرینات به خوبی پیگیری شود.

مولایی در پایان گفت: کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس همچون فصل گذشته، زمان مناسبی را برای آغاز تمرینات و اردوها در نظر گرفت که این موضوع می‌تواند به آمادگی هر چه بهتر تیم و بازیکنان کمک کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)