جمعه 11 بهمن(19:10) 

مرجع خبری پرسپولیس : سخنگوی باشگاه پرسپولیس: مربی درجه یك دنیا به ایران خواهد آمد

سخنگوی باشگاه پرسپولیس تهران با حمایت از كادر فنی تیم گفت : اگر بخواهیم برای پرسپولیس سرمربی انتخاب كنیم یك مربی درجه یك دنیا به ایران خواهد آمد.

“مجید فرخزادی” در گفتگویی اختصاصی درباره حضور گئورگی هاجی در تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت : اگر بخواهیم برای پرسپولیس سرمربی انتخاب كنیم یك مربی درجه یك دنیا به ایران خواهد آمد، ولی در آخرین جلسه هیئت رئیسه پرسپولیس مقرر شد افشین پیروانی به عنوان سرمربی پرسپولیس به كار خود ادامه دهد .

،عضو هیئت مدیره پرسپولیس تهران با بیان اینكه ایویچ(سرمربی سابق تیم ملی ایران) قصد داشت به عنوان مهمان به ایران بیاید گفت : هر كس می تواند به عنوان مهمان به باشگاه پرسپولیس بیاید ولی آمدن ایشان به باشگاه پرسپولیس و هدایت تیم ربطی نداشت .

“مجید فرخزادی”درباره جذب “نوری صبری” دروازه بان تیم ملی عراق گفت:قرار است این بازیكن تیم ملی عراق در آزمون فنی باشگاه شركت كند و پس از قبولی در این آزمون به عضویت تیم فوتبال پرسپولیس در آید .

فرخزادی با بیان اینكه صبری فقط می تواند در لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیس بازی كند گفت : وی نمی تواند برای پرسپولیس در لیگ برتر بازی كند و اینكه به طور حتم دروازه بان نخست پرسپولیس باشد،صحت ندارد .

سخنگوی باشگاه پرسپولیس تهران درباره تاریخ بازی پرسپولیس و استقلال هم گفت :سازمان لیگ برای برگزاری این بازی در 25 بهمن ماه برنامه ریزی كرده است و مدیر عامل باشگاه هم پیگیر این موضوع است و امیدوارم فدراسیون طوری برنامه ریزی كند كه باشگاه ها بتوانند از بازیكنان خود استفاده كنند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)