مربی سابق پرسپولیس گفت: گل‌محمدی در شرایط خوبی پرسپولیس را از کادرفنی پیشین تحویل گرفت و امیدوارم او در فصل آینده هم بتواند تیم را قهرمان لیگ برتر کند.

محسن سیدی در گفت‌وگو با ایرنا، در مورد دریافت مطالباتش از باشگاه پرسپولیس گفت: در دیداری که با مهدی رسول‌پناه داشتم، درخواستم را به صورت کتبی به سرپرست باشگاه تحویل دادم. بر همین اساس قرار شد که طی امروز و فردا ۵۰ درصد مطالباتم پرداخت شود و بخش دیگر آن نیز دوشنبه هفته آینده به حسابم واریز گردد.

وی افزود: هنگام جدایی با پرسپولیس توافق کردم اما از این توافق حدود ۶ ماه می‌گذرد البته می‌دانم باشگاه پرسپولیس با چالش‌های زیادی مواجه است. با توجه به این موضوع من هم احترام گذاشتم و امیدوارم در مقابل، باشگاه هم به وعده‌ای که داده عمل و هفته آینده با من تسویه کند.

مربی دروازه‌بان‌های سابق پرسپولیس در مورد عملکرد سرخپوشان برابر فولاد خاطرنشان کرد: پرسپولیس در نیمه دوم این دیدار عملکرد خوبی را به نمایش گذاشت البته فولاد هم چند موقعیت خوب روی دروازه حریف خلق کرد که رادوشوویچ موفق به مهار شوت‌های بازیکنان ماشین‌سازی شد. امیدوارم همین روند تا پایان لیگ حفظ شود.

وی در خصوص اینکه پرسپولیس در آستانه قهرمانی در لیگ برتر قرار دارد، اضافه کرد: کادرفنی فعلی پرسپولیس باید در نظر داشته باشد که تیم را از چه مربیانی و در چه شرایطی تحویل گرفته است. گل‌محمدی در شرایط خوبی به پرسپولیس آمد و توانست به خوبی اوضاع را مدیریت کند تا تیم در آستانه قهرمانی قرار بگیرد. پرسپولیس فصل آینده هم می‌تواند افتخارآفرینی کند و باز هم قهرمان شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)