مرجع خبری پرسپولیس : اينكه آيا باشگاه پرسپوليس ملزم شده كه قرارداد با كريمي را تمديد نكند و يا مشكل به اختلافات موجود بين كريمي و مديران باشگاه پرسپوليس برمي‌گردد موضوعي است كه طي روزهاي آينده روشن خواهد شد.

علي كريمي بارها اعلام كرده كه حاضر است با پرسپوليس قرارداد خود را تمديد كند اما بيان داشته كه از باشگاه پرسپوليس هيچ تماسي با او نگرفته‌اند. 
علي كريمي در حالي ادعا مي‌كند از باشگاه پرسپوليس تماسي با او نگرفته‌اند كه عباس انصاريفرد مديرعامل باشگاه هفته گذشته اعلام كرد كه بارها با علي كريمي تماس گرفته‌ايم ولي او حاضر به حضور در باشگاه پرسپوليس نشده است.
يقينا علي كريمي آدمي نيست كه بي‌جهت ادعايي را مطرح كند و از طرفي عباس انصاريفرد مديرعامل باشگاه پرسپوليس هم به واسطه شخصيت حقيقي و حقوقي كه دارد نمي‌تواند صحبتي خلاف واقع را بيان كند. بنابراين اكنون اين سوال مطرح است كه مشكل چيست و از كجا آب مي‌خورد و آيا مشكلي در كار است كه مي‌خواهد علي كريمي را از پرسپوليس دور كند؟
بازي ايران و كره‌جنوبي را اگر به ياد بياوريم به يك مساله مشكوك مي‌رسيم و آن هم بحث مچ‌بندهاي سبزي است كه بازيكناني مثل علي كريمي بر دست‌هاي خود بسته بودند. مچ‌بندهايي كه آنها را تا حد دست نشانده برخي از جريان‌هاي سياسي داخلي هم پيش برد و روزنامه‌هاي دولتي اعلام كردند كه اين گروه از بازيكنان از يك جريان سياسي مبالغي را گرفته‌اند تا مچ‌بند سبز بر دست‌هاي خود ببندند.

علي‌رغم اينكه سرپرست تيم‌ملي و نايب‌رئيس فدراسيون فوتبال بحث سياسي بودن مچ‌بندهاي سبز را تكذيب كردند و از آن به عنوان نمادي از مسائل اعتقادي بازيكنان ياد كردند اما حرف و حديث‌ها فراتر از يك تكذيب پيش رفت تا جايي كه منجر به خداحافظي كاپيتان‌هاي تيم‌ملي (مهدي مهدوي‌كيا و علي كريمي) از تيم‌ملي شد هر چند که باز خداحافظی آنها نیز بی ارتباط با مچ بندهای سبز قلمداد شد .
اكنون و در روزهاي داغ نقل و انتقالات بازيكنان و در حالي كه بحث تمديد قرارداد بازيكنان با باشگاه‌ها مطرح است ،گفته مي‌شود سردواندن بازيكني مثل علي كريمي از سوي باشگاه پرسپوليس بي‌ارتباط با مباحث به وجود آمده در بازي ايران و كره جنوبي نيست.
كريمي وقتي در جواب ادعاي عباس انصاريفرد مي‌گويد كه آقايان شهامت داشته باشند و راست بگويند كه چه زماني و با چه كسي تماس گرفته‌اند، مي‌خواهد به اين شائبه جواب بدهد كه يقينا اتفاقاتي بين او و باشگاه پرسپوليس افتاده يا مي‌خواهد بيفتد كه احتمالا منجر به جدايي او از پرسپوليس خواهد شد.
اينكه آيا باشگاه پرسپوليس ملزم شده كه قرارداد با كريمي را تمديد نكند و يا مشكل به اختلافات موجود بين كريمي و مديران باشگاه پرسپوليس برمي‌گردد موضوعي است كه طي روزهاي آينده روشن خواهد شد اما آنچه كه مسلم است اين نكته است كه پرسپوليس و كريمي راهي براي بودن در كنار هم ندارند!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)