مرجع خبری پرسپولیس : باقري: ملوان تيم خطرناکي است
کاپيتان پرسپوليس گفت: با توجه به شناختي که از ملوان دارم اين تيم بسيار خطرناک است.
کريم باقري اظهار داشت: اين تيم يک روز بسيار سخت و طاقت فرسا بازي مي کند و يک روز نيز تيمي با احتياط است و به همين دليل ملوان را تيم ناشناخته مي دانم.

 

19آبان ماه جاري؛ ايران به مصاف ايسلند مي رود
تيم ملي فوتبال بزرگسالان کشورمان در ورزشگاه آزادي با تيم ملي ايسلند بازي خواهد کرد.
مهدي محمد نبي، دبيرکل فدراسيون با بيان اين مطلب افزود: اين بازي چهار روز قبل از بازي رفت با اردن ( 23 آبان)، برگزار خواهد شد. ضمن آنکه حريف ياد شده با تأييد سرمربي تيم ملي و از ميان 4 تيم ناميبيا، جزاير فارو، اوگاندا و ايسلند که آمادگي خود را براي اين بازي در تهران اعلام کرده بودند، انتخاب شد.
وي افزود: براي برنامه دقيق، منظم و رعايت تمامي باشگاههاي حاضر در ليگ برتر، نيم فصل از 17 آبان تا 5 آذر برنامه ريزي شده و با توافق سرمربي تيم ملي، ليگ برتر و کميته تيمهاي ملي، مقرر شد تا هر دو ديدار رفت و برگشت با اردن در چارچوب مسابقات مقدماتي جام ملتهاي آسيا و دو بازي تدارکاتي مربوط در تاريخهاي 19 و 27 آبان جمعاً 4 بازي تنها در اين دوره انجام شود و بازيکنان ملي پوش 4 روز قبل از شروع ليگ در 6 آذر به باشگاههاي خود برگردند.

بازگشت نادر محمد خاني به فوتبال
نادر محمدخاني بازيکن و کاپيتان اسبق تيم ملي در جام جهاني 1998 به عنوان سرمربي تيم دسته دومي شهرداري ماهشهر انتخاب شد.
محمدخاني که پس از پايان دوره فوتبالش در ايران راهي انگليس شده و در اين کشور زندگي مي کرد، مربيگري اش در ايران را با اين تيم دسته دومي آغاز مي کند.
شهرداري ماهشهر در اين فصل با خريد امتياز تيم دسته دومي طلايي سمنان در رقابتهاي ليگ دسته دوم حضور خواهد يافت. رقابتهاي ليگ دسته دوم از ماه آينده آغاز مي شود.

 
خسرو حيدري سه اخطاره نيست
هافبک استقلال سه اخطاره نيست و مي تواند آبي پوشان پايتخت را در ديدار برابر پاس همراهي کند.
خسروحيدري با دريافت کارت زرد در ديدار مقابل استقلال اهواز دو اخطاره شد و مشکلي براي حضور در ديدار آتي آبي پوشان نخواهد داشت.
همچنين هاشم بيگ زاده و سياوش اکبرپور با پشت سرگذاشتن محروميت خود در ديدار با استقلال اهواز، از اين هفته مي توانند استقلال را در رقابتهاي ليگ همراهي کنند.

21 بازيکن اعزامي به جام جهاني نيجريه
علي دوستي مهر، سرمربي تيم ملي زير 17 سال کشورمان، اسامي 21 بازيکن اعزامي به مسابقه هاي جام جهاني نوجوانان نيجريه را اعلام کرد.
ايمان صادقي، سيد حسين حسيني، هادي ريشي اصفهاني، علي گودرزي، ايمان شيرازي، حسين گوهري، سعيد لطفي، حميد آمالي، بهمن مالکي، مهرگان گلبرگ، افشين اسماعيل زاده، اکبر ايماني، مرتضي پورعلي گنجي، مهرداد يگانه، سعيد قدمي، علي حيدري، اميد عالي شاه، ميلاد غريبي، رضا قيالي، پيام صادقيان و کاوه رضايي بازيکنان اعزامي تيم ملي ايران به رقابتهاي جهاني هستند.

برترينهاي اخلاق هفته يازدهم
از سوي ستاد منشور اخلاقي و رفتاري ليگ حرفه اي فوتبال ايران مجيد باقري نيا سرمربي تيم فوتبال استقلال اهواز به عنوان برترين مربي اخلاق هفته يازدهم ليگ برتر انتخاب شد.
اين ستاد همچنين محمد ابراهيمي بازيکن تيم تراکتورسازي تبريز را به عنوان برترين بازيکن اخلاق اين هفته معرفي کرد.
تيم سايپا و هيأت فوتبال کرج و همچنين تيم شاهين و هيأت فوتبال بوشهر به عنوان ميزبانان برتر رفتاري و همچنين تيمهاي شاهين پارس جنوبي، پيکان قزوين و پرسپوليس به عنوان تيمهاي برتر رفتاري فاقد کارت در هفته يازدهم معرفي شدند.

6 بازيکن پرسپوليس خط خوردند
با تصميم کرانچار 6 بازيکن از ليست پرسپوليس براي ديدار مقابل ملوان خط خوردند.
عليرضا محمد، محسن خليلي، محمد منصوري، تياگو، شکوري و نيک نفس نفراتي هستند که نمي توانند پرسپوليس را در بازي روز جمعه همراهي کنند.

کرانچار: از استقلالي ها متشکرم!
سرمربي پرسپوليس گفت: استقلال با شکست در بازي گذشته اين فرصت را به ما داد تا به صدر جدول نزديک شويم و به همين دليل از آنها تشکر مي کنم.
زلاتکو کرانچار درباره بازي برابر ملوان تصريح کرد: بازيکنان با انگيزه زياد تمرين مي کنند تا با يک بازي زيبا مقابل ملوان به 3 امتياز بازي برسيم و خود را به صدر جدول نزديک کنيم.
وي افزود: ما 5 بازي آينده خود را در تهران برگزار مي کنيم و بايد مثل بازي مقابل مقاومت شيراز دوباره هنرنمايي تاکتيکي خود را در زمين پياده کنيم تا به يک برد شيرين برسيم. هر تيمي بايد قدر فرصت بازي در خانه را بداند تا در انتهاي ليگ ضربه نخورد.

تلويزيون عراق: عماد رضا آقاي گل ايران است
روز گذشته تلويزيون عراق با پخش گزارشي از لژيونرهاي عراقي شاغل در ايران، با اشاره به گلزني عمادرضا در بازي مقابل تراکتورسازي اعلام کرد عماد رضا با 8 گل زده نفر دوم جدول گلزنان ليگ است. عماد، اما در ليگ امسال 4 گل به ثمر رسانده و فعلا جايگاه مناسبي در جدول ندارد. البته گلهاي او مقابل تراکتورسازي ناشي از فرصت طلبي و ديد فوق العاده او در فوتبال بود که در ايران کمتر ديده مي شود.
امسال بازيکنان عراقي بسياري در ليگ ايران بازي مي کنند، از صالح سدير در راه آهن گرفته تا ناصر شکرون در شاهين بوشهر. عماد رضا در اين سالها درخشانترين عراقي ليگ ايران بوده است.

کاشاني: شرايط ترانسفر بازيکنان را فراهم مي کنيم
سرپرست باشگاه پرسپوليس گفت: با نظر کرانچار شرايط ترانسفر بازيکنان نيمکت نشين را فراهم مي کنيم.
حبيب کاشاني درباره علي کريمي عنوان کرد: بعيد مي دانم بحث حضور کريمي در تمرينات پرسپوليس تمرکز بازيکنان را به هم بزند. هواداران دوست دارند کريمي به پرسپوليس برگردد و کرانچار نيز براي جذب او اعلام نياز کرده است. به همين دليل شرايط قانوني را طي مي کنيم و براي بازگشت او تمام تلاش خودم را انجام مي دهم.
وي درباره ناراحتي برخي از بازيکنان نيمکت نشين گفت: با نظر کرانچار در نيم فصل بازيکنان نيمکت نشين را ترانسفر مي کنيم البته اگر در چارچوب تاکتيکي تيم ما نباشند. دوست ندارم بازيکني در پرسپوليس ضربه بخورد و فوتبالش نابود شود.
سرپرست باشگاه پرسپوليس درباره مشکلات بازيکنان پانامايي گفت: من عادت دارم با امتياز منفي پرسپوليس را به موفقيت برسانم. روزي که دوباره به پرسپوليس برگشتم 8 امتياز منفي داشتيم يعني با صدر جدول فاصله بود به همين دليل به بازيکنانم گفته ام حالا هم 6 امتياز براي رسيدن به موفقيت فاصله داريم و بايد با اين تفکر به ميدان بروند. وکيل حقوقي باشگاه پرسپوليس مشکلات پانامايي ها را دنبال مي کند و سعي خواهيم کرد به زودي اين مشکل را حل کنيم.

محمدي: عده اي نمي خواهند من در استقلال بمانم!
دروازه بان استقلال گفت: عده اي در تيم استقلال دوست نداشتند به اين تيم بيايم و اکنون هم در آن بمانم، اما بدون توجه به آنها به تلاش در تيمم ادامه مي دهم.
محمد محمدي که در روز شکست تيم فوتبال استقلال تهران مقابل استقلال اهواز براي نخستين بار در ليگ امسال درون دروازه تيمش قرار گرفت، پيرامون اين شکست که بعضي ها آن را به دليل عملکرد ضعيف او در تيم استقلال مي دانند گفت: من پيش وجدان خودم راحت هستم، زيرا در بازي استقلال مقابل استقلال اهواز تمام تلاشم را براي موفقيت تيمم به کار گرفتم. فکر مي کنم در آن مسابقه به غير از خروج اشتباهي که هنگام ضربه سر هادي شکوري از دروازه استقلال داشتم، در هيچ صحنه ديگري حتي هنگام هر سه گل استقلال اهواز مقصر نبودم و اشتباهي نداشتم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)