مرجع خبری پرسپولیس : باقرى امروز به تركيه مى رود / تعجب بازيكنان از سرماى تابستانى تركيه

بازيكنان پرسپوليس چهارشنبه شب با اعضاى كادر فنى و اكثر بازيكنان خود به تركيه سفر كردند. نكته جالب اين سفر عدم حضور كريم باقرى در فرودگاه و جلوگيرى از سفر ۳ بازيكن ديگر پرسپوليس به دليل مشكلات دانشگاهى بود. اخبارى از اردوى اين تيم در تركيه داشتيم كه در ذيل مى خوانيد:

برزيلى ها به تركيه نرفتند
باشگاه پرسپوليس اعلام كرده بود كه بازيكنان برزيلى هم به اردوى تركيه خواهند رفت اما برخلاف اين صحبت مسئولان پرسپوليس اين بازيكنان درليست مسافران تركيه نبودند و در حال حاضر در تهران به سر مى برند.

3 بازيكن در آخرين لحظه برگشت خوردند
ابراهيم شكورى، عليرضا حقيقى و سپهر حيدرى به علت حل نشدن مشكلات خروجى از سفر باز ماندند. اين بازيكنان به علت دانشجو بودن قرار بود كه از معافيت تحصيلى استفاده كنند و از چند روز قبل به دنبال كارهاى خود رفتند. در حالى كه باشگاه پرسپوليس اعلام كرده بود كه مشكل خروج شما حل شده و مى توانيد در اردو حاضر باشيد در فرودگاه از خروج آنها جلوگيرى شد. على كريمى و محسن خليلى به علت به توافق نرسيدن به باشگاه از ديگر غايبان پرسپوليس بودند.محمد پروين هم به علت مصدوميت از ليست مسافران خارج شد.
باقرى امروز به تركيه مى رود
كريم باقرى كه با تيم پرسپوليس به تركيه سفر نكرده و او دليل اين امر را مسائل مالى مطرح كرده است، امروز به همراه خانواده اش به تركيه سفر مى كند.هنوز معلوم نيست باقرى بعد از سفر به تركيه در اردو پرسپوليس شركت كند يا خير.
 

3 ساعت اتوبوس سوارى
قرمزپوشان پايتخت ساعت يك بامداد به فرودگاه آنتاليا به نام قاضى انبت رسيد كه كاروان تيم با اتوبوس بعد از ۳ ساعت به كمپ خود كه در منطقه كوهستانى قرار دارد رسيد.
تمرين صبح پنجشنبه لغو بعدازظهر سبك
به دليل ديررسيدن تيم به تركيه تمرين صبح پنجشنبه پرسپوليس لغو شد و بعدازظهر آن روز تمرين سبكى را زيرنظر عابدزاده و عبدى برگزار كردند.
شرح تمرين روز گذشته
پرسپوليسى ها روز گذشته ساعت ۷ صبح تمرين بدنسازى را برگزار كردند. در اين تمرين بازيكنان به مدت يك ساعت زيرنظر مولايى به تمرينات فشرده بدنسازى پرداختند و سپس با حضور در زمين شماره يك اين كمپ به كار با توپ و كارهاى تاكتيكى مشغول شدند. اين تمرين ۳ ساعت به طول انجاميد و سپس بازيكنان به استخر رفتند.
پرسپوليس، پيكان و ۳ تيم تركيه اى در استيواسپورت
غير از پرسپوليس، تيم پيكان و ۳ تيم ديگر تركيه اى در كمپ استيو اسپورت آنتاليا مشغول برگزارى اردو هستند كه با تقسيم ساعات تمرين كار خود را پيگيرى مى كنند.
آخوندى، زادمهر و بهزادى با سرمربى جديد امروز در تركيه
به غير از كادر فنى، ۲ مسئول روابط عمومى باشگاه تيم را در اين اردو همراهى كردند. گفتنى است آخوندى، زادمهر و بهزادى قرار است روز يكشنبه راهى كمپ پرسپوليس در تركيه شوند. ناگفته نماند كه شنيديم قرار است اين نفرات با سرمربى جديد تيم به تركيه سفر كنند.
رايزنى براى انجام ديدار دوستانه
مسئولان پرسپوليس در حال رايزنى براى انجام بازى هاى دوستانه هستند تا در اين ۷ روز در تركيه بازيكنان در شرايط بازى قرار گيرند و آمادگى نفرات ارزيابى شود.
رضايت كامل پرسپوليسى ها از امكانات كمپ
بازيكنان و اعضاى كادر فنى پرسپوليس كه در يك كمپ كوهستانى مستقر شده اند از زمين چمن، سالن بدنسازى و استخر و سونا احضار رضايت كرده اند. بازيكنان پرسپوليس كه چند وقتى است در تهران در مكان جالبى تمرين نمى كنند و از زمين هاى پرچال و چوله تهران بيزارند با شوخى مى گفتند اى كاش مى شد اين زمين را از اينجا به تهران ببريم.
برنامه كارى مكتوب از سوى كادر فنى
بعد از تمرينات كم فشار روز پنجشنبه، از ديروز كادر فنى برنامه كارى چند روز آينده تا پايان تمرين را به صورت مكتوب درآورد و با يك برنامه ريزى دقيق كارهاى تمرينى هر روز را دنبال مى كنند.
جلسه كادر فنى با بازيكنان قبل از هر تمرين
اعضاى كادر فنى يعنى عابدزاده، عبدى و خوردبين قبل از هر تمرين با بازيكنان جلسه اى را برگزار مى كنند و چند دقيقه اى با بازيكنان به صحبت مى پردازند. در اين جلسه اعضاى كادر فنى برنامه همان تمرين را به بازيكنان گوشزد مى كنند و سپس بازيكنان زيرنظر آنها به تمرين مى پردازند.
برخورد پرسپوليسى ها با پيكانى ها
اعضاى تيم پيكان در نزديكى محل اقامت پرسپوليسى ها و در همان كمپ آنها اقامت دارند. بعد از تمرين روز پنجشنبه پرسپوليسى ها، پيكانى ها هم مى خواستند تمرينى را برگزار كنند كه بازيكنان اين ۲ تيم با هم برخورد كردند و در اين برخورد بازيكنان ۲ تيم به خوش و بش با يكديگر پرداختند.
احتمال ديدار پرسپوليس با پيكان در تركيه
با توجه به حضور پيكانى ها در محل كمپ پرسپوليس، مسئولان اين ۲ باشگاه علاقه خود را نسبت به بازى دوستانه مقابل تيم حريف در آن كمپ ابراز كردند. مسئولان پرسپوليس ضمن بيان اين مسأله اعلام كرده اند شايد با پيكان بازى نكنند زيرا در دوران بدنسازى قرار دارند و نمى خواهند به بازيكنان فشار زيادى بيايد. در صورت برگزارى اين مسأله به نظر مى رسد هر ۲ تيم يك ديدار سبك و تمرينى را برگزار كنند. اعضاى كادر فنى پرسپوليس همچنين از ديدار اين تيم با يك تيم محلى خبر داده اند.
خوردبين همه كاره پرسپوليس در تركيه
محمود خوردبين سرپرست باشگاه پرسپوليس در غياب انصارى فرد تمام مسئوليت هاى اردوى تيم پرسپوليس در كشور تركيه را برعهده دارند.
گفته مى شود با سفر دكتر زادمهر مشاور عالى مديرعامل، وى مسئوليت هاى اين اردو را برعهده خواهد گرفت.
تمرين بعدازظهر ديروز ساعت ۱۷ به وقت تركيه
بازيكنان پرسپوليس كه صبح ديروز يك تمرين را برگزار كردند و كارهاى بدنسازى را انجام دادند، بعدازظهر ديروز هم ساعت ۱۷ به وقت تركيه و ۱۹ به وقت تهران تمرين ديگرى را برگزار كردند. در اين تمرين بازيكنان به كار با توپ زيرنظر عبدى و عابدزاده پرداختند. اين تمرين نسبت به تمرين هاى گذشته اين تيم با فشار بيشترى انجام شد.
تاكيد عابدزاده بر تمرينات پرفشار
احمدرضا عابدزاده كه در تهران بيشتر با گلرها اختصاصى تمرين مى كرد، در اردوى تركيه مسئوليت بيشترى دارد. وى در صحبت هايى كه با بازيكنان دارد بر تمرينات پرفشار تاكيد مى كند. عابدزاده تاكيد دارد اين فرصت خوبى براى آمادگى بيشتر براى حضور در ليگ نهم است و بازيكنان بايد از اين فرصت استفاده كنند و آمادگى خود را به رخ كادر فنى بكشند.
پرسپوليسى ها با لباس، متحدالشكل قرمز رنگ
بازيكنان پرسپوليس كه قرار بود از فرودگاه تهران لباس هاى متحدالشكل را برتن كنند. با ورود به تركيه و كمپ كوهستانى اين كار را انجام دادند. بازيكنان پرسپوليس لباس هايى با رنگ قرمز برتن دارند و اعضاى كادر فنى به آنها تاكيد كردند كه تا روز پايانى اين لباس ها را از تنشان در نياورند.
بازيكنان پرسپوليس به كيفيت اين لباس ها اعتراض دارند و اين موضوع را به گوش مسئولان تيم رسانده اند.
انصارى فرد از كادرفنى گزارش مى گيرد
عباس انصارى فرد مديرعامل باشگاه پرسپوليس با اعضاى كادر فنى در ارتباط است و هر روز از آنها گزارش مى گيرد. انصارى فرد در سخنانش اعلام كرده است تا چند روز آينده سرمربى جديد ما به تركيه سفر مى كند.
تعجب بازيكنان از سرماى تابستانى تركيه
بازيكنان پرسپوليس از سرماى عجيب منطقه اى كه در آن حضور دارند تعجب كردند. اين مسأله انتقاد برخى از بازيكنان و خوشحالى برخى ديگر را به همراه داشت. برخى از بازيكنان كه انتقاد كردند معتقدند اين سرما باعث سرماخوردگى مى شود و برخى ديگر از گرماى تهران خسته شده بودند از اين سرما اظهار خوشحالى كردند.
خوردبين: سرما تنها مشكل ما در اردوى تركيه است
محمود خوردبين سرپرست پرسپوليس در اظهار نظرى اعلام كرد: از شرايط تمرينى تيم در تركيه رضايت دارم و تنها مشكل ما سرماى هوا است. وى در ادامه افزود: خوشبختانه بدون مشكل خاصى وارد تركيه شديم تا اردوى يك هفته اى برپا كنيم بايد از افرادى كه براى تشكيل اين اردو و استقبال از پرسپوليس تلاش كردند تشكر كنم. محل اردوى ما بسيار مناسب است و امكاناتى در حد باشگاه هاى بزرگ وجود دارد. وى در مورد سرماى هوا افزود: بيش از حد تصور هوا سرد است و اين تنها مشكل ما محسوب مى شود. ما سعى مى كنيم با استفاده از لباس هاى مناسب اين مشكل را حل كنيم. سرپرست پرسپوليس تصريح كرد: طبق برنامه روزانه ۳ جلسه تمرين مى كنيم. مذاكراتى براى انجام ديدار تداركاتى نيز داشته ايم كه اگر شرايط جوى مشكل ساز نشود، چند بازى برگزار مى كنيم. وى در پايان گفت: به تركيه آمده ايم تا يك هفته از حاشيه ها دور باشيم تا شعاع ۲۰ كيلومترى اين كمپ هيچ شهرى وجود ندارد و بازيكنان ما فقط به فكر تمرين هستند.
انتقاد عابدزاده
احمدرضا عابدزاده كه به همراه حسين عبدى مسئوليت تمرينات پرسپوليس را برعهده دارد، در اظهار نظرى گفت: به دروغگوها و حاشيه سازها هشدار مى دهم دست از سر من بردارند. من مى خواهم آرام باشم و كارم را انجام بدهم. بعد اعلام نكنند كه عابدزاده باز هم با خبرنگاران بدبرخورد كرد. وى همچنين در مورد اردوى پرسپوليس در تركيه اظهار رضايت كرد و گفت: در اين اردو به آمادگى كامل براى حضور در ليگ برتر خواهيم رسيد.
مولايى: اردوى تركيه ميزان آمادگى بازيكنان را مشخص مى كند
مربى بدنساز تيم فوتبال پرسپوليس گفت: با توجه به اينكه تمرينات را دير شروع كرديم اردوى تركيه ميزان آمادگى بازيكنان را مشخص مى كند. مهدى مولايى در ادامه افزود: عابدزاده استارت خوبى با پرسپوليس زده و در ۴ هفته برنامه هاى او باعث شده بدن هاى بازيكنان تا حدودى آماده شود. حد نصاب بدنسازى ۴ الى ۶ هفته است اما متاسفانه من دير به كادر فنى اضافه شدم و فكر كنم بتوانم بعد از اردوى تركيه معيار بازيكنان را بسنجم و كاستى ها را جبران كنم.وى همچنين گفت: مى توانم قول بدهم تا اول فصل مشكلى نداشته باشيم البته شايد در اوايل فصل به دليل دير شروع كردن تمرينات كمى بازيكنان سنگين باشند اما براى اين مشكل برنامه ريزى ويژه اى كرده ايم.
وى در پايان تاكيد كرد: در تركيه سعى مى كنيم بيشتر روى حركات هوازى كار كنيم و از لحاظ سرعتى بازيكنان را تقويت كنيم.
چهارشنبه پرسپوليس به تهران باز مى گردد
روز چهارشنبه ساعت ۲ بعدازظهر به وقت تركيه اعضاى تيم پرسپوليس پس از ۷ روز تمرين پرفشار به تهران باز مى گردند. قرار براين شده است كه ساعاتى قبل از پرواز اين تيم به تهران، اعضاى تيم به آنتاليا بيايند تا ساعاتى در اين شهر به گردش بپردازند. بازيكنان قصد دارند اين گردش را بيشتر از آن چيزى كه در نظر گرفته شده، انجام بدهند و از مسئولان تيم درخواست كردند ساعت بيشترى را در آنتاليا بمانند

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)