مرجع خبری پرسپولیس : مروری داریم بر مهمترین اخبار پیرامون باشگاه پرسپولیس در 24 ساعت گذشته به روایت مرجع خبری…

 

ITC ممدوتال اين هفته مي‌رسد

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ با رسيدن رضايتنامه بازيكن بوركينافاسويي، فقط مي‌ماند صدور كارت بازي او از سوي سازمان‌ليگ تا ممدوتال بتواند از همين اولين هفته فصل، با پرسپوليس همراه باشد.

ممدوتال تنها بازيكن خارجي است كه تا اينجاي كار براي حضور در پرسپوليس مورد تاييد كادر فني قرار گرفته و با قرارداد يكساله‌اي كه بسته قرار است او را اين فصل در جمع سرخ‌ها ببينيم. اين بازيكن به لحاظ پزشكي هم تاييد شده و مدارك پزشكي‌اش را صبح ديروز به فدراسيون پزشكي- ورزشي كشورمان تحويل داده و فقط مانده رضايتنامه‌اش كه باشگاه يونيوليراي پرتغال گفته تا پيش از پايان همين هفته آن ‌را يه فدراسيون فوتبال ايران مي‌فرستد.

 

 

هاشميان به ملوان و شاهين نمي‌رسد

درست مثل فصل پيش، وحيدهاشميان همين كه به پرسپوليس رسيد مصدوم شد تا از اولين هفته درباره بازي كردن يا بازي نكردنش بحث باشد. او اگرچه از ناحيه انگشت دست دچار شكستگي شده و مي‌تواند حضوري نصفه و نيمه در تمرين‌ها داشته باشد اما اين ضامن خوبي براي حضورش در بازي‌هاي اول فصل نيست و پزشك جديد پرسپوليس هم خبر داده كه هاشميان به‌طور قطع به بازي هفته اول برابر ملوان نمي‌رسد و حضورش در بازي بعدي با شاهين هم مبهم است. حال آنكه از سوي ديگر مهرداد اولادي هم در اردوي تيم‌ملي آسيب ديده و معلوم نيست به بازي با ملوان مي‌رسد يا نه.

 

كاظميان به پيشنهاد كريمي برگشت؟

به نوشته باشگاه خبرنگارن، هنوز نمی دانیم می توانیم این خبر را باور کنیم یا نه اما گفته می شود علی کریمی در آخرین ساعات فصل نقل و انتقالات طی تماسی از حبیب کاشانی خواست شرایط را برای جذب این بازیکن فراهم کند که بلافاصله حمید استیلی از موضوع مطلع شده و با آن موافقت می کند تا در آخرین لحظات فصل نقل و انتقالات کاظمیان همبازی کریمی در پرسپولیس شود. کاظمیان صبح با فولاد توافق کرده بود و قصد داشت بعدازظهر برای ثبت قرارداد راهی اهواز شود که آخر شب به سمت پرسپولیس برگشت!


بازوبند، سوژه سرخ‌ها در اردو

بازوبند كاپيتاني پرسپوليس چند سالي ‌است كه دست به دست مي‌چرخد و صاحبانش هم هميشه مورد انتقاد بوده‌اند. همين چند روز پيش بود كه كاپيتاني شيث‌رضايي در بازي دوستانه برابر قونيه‌اسپور دردسرساز شد و حتي شنيديم كه هم‌تيمي‌هايش هم راضي به كاپيتاني او نبوده‌اند. راست و دروغش گردن راوي اما مي‌گويند اينكه استيلي در ديدار تداركاتي پرسپوليس از شيث به عنوان كاپيتان استفاده كرده خيلي به مذاق بازيكنان خوش نيامده و آنها اعتقاد دارند اين بازيكن شايستگي بستن بازوبند را ندارد و بهتر است بعد از علي‌كريمي به عنوان كاپيتان اول، افراد شايسته‌تري براي نقش كاپيتان دوم و سوم مشخص شوند تا از همين حالا همه‌چيز روشن باشد و حاشيه‌هاي اين‌چنيني به فصل پيش‌رو كشيده نشود.

 

قرار نيست خليلي به پرسپوليس برگردد

بازگشت محسن‌ خليلي به پرسپوليس يكي از احتمال‌هايي بود كه با سرمربي شدن استيلي به بحث كشيده شد و درباره‌اش شايعه‌هايي شنيديم. الان هم دوباره خبري پيچيده مبني بر اينكه باشگاه سهميه بازيكن آزادش را گذاشته براي خليلي و همين روزهاست كه او هم مثل كريمي و ميثاق و اولادي و كاظميان دوباره سرخپوش شود اما نه مسوولان باشگاه و نه حتي خود محسن‌خليلي اين شايعه را تاييد نكردند تا همه‌چيز در حد حرف باقي بماند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)