مسئول برگزاری رقابت های جام حذفی گفت: با توجه به محدودیت زمانی نمی توان دربی را به تعویق انداخت و این بازی در زمان اعلام شده برگزار می شود.

امیرحسین روشنک درباره درخواست تیم های استقلال و پرسپولیس برای تعویق دیدار نیمه نهایی جام حذفی اظهار داشت: این بازی به هیچ وجه تعویق نمی افتد و موضع سازمان لیگ هم برگزاری بازی در تاریخ اعلام شده است زیرا زمان دیگری برای برگزاری مراحل نیمه نهایی و فینال جام حذفی نداریم.

وی افزود: قرار است تیم های ایرانی از ۲۴ شهریور در ادامه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنند اما تیم های تراکتور و نفت مسجد سلیمان که درگیر این رقابت ها نیستند، نمی توانند بازی نیمه نهایی جام حذفی را برگزار کرده و فینال را در شرایطی انجام بدهند که باید ابتدا بدنسازی کنند.

مسئول برگزاری رقابت های جام حذفی توضیح داد: اگر قرار باشد بازی استقلال و پرسپولیس لغو شود، دو تیم دیگر پس از برگزاری بازی شان باید به استراحت بروند تا پس از بازی های لیگ قهرمانان ابتدا بازی دربی انجام شود و سپس با بدنسازی مجدد دیدار فینال برگزار شود که این حالت به هیچ وجه امکان پذیر نیست.

روشنک تصریح کرد: پس از لیگ قهرمانان به هیچ وجه نمی توانیم دیدار نیمه نهایی و فینال جام حذفی را برگزار کنیم و اگر قرار باشد اکنون بازی دربی تعویق بیفتد، باید بازی های این مرحله را به فصل بعدی موکول کنیم که به دلیل محدودیت زمانی فصل آینده هم جا و زمانی برای برگزاری بازی های نیمه نهایی و فینال باقی نمی ماند. به همین دلایل هم سازمان لیگ روی برگزاری بازی دربی در همان تاریخ اعلام شده اصرار دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)