پرسپولیس نیوز :مسئول ورزش شهرداری تهران گفت: ورزشگاه شهید کاظمی نه به استقلال واگذار شده نه به پرسپولیس بلکه فردا در این باره تصمیم گیری می کنیم.

محمدرضایی، در این باره استقلالی ها مدعی شده اند باید ورزشگاه شهید کاظمی را به آنها بدهند و اینکه از ابتدا هم در اخبار این زمین به نام آنها اعلام شده است اظهار داشت: اصلا تا این لحظه حرفی مبنی بر اینکه کدام زمین به کدام تیم واگذار شود مطرح نشده است. این موضوع باید مورد کارشناسی قرار بگیرد تا ببینیم که کدام زمین به کدام باشگاه واگذار شود.

وی در این باره که جلسه فردا در دفتر محمد قالیباف به این موضوع ارتباط دارد گفت: تازه فردا در این باره صحبت خواهیم کرد تا در صورت حصول توافق بین شهرداری و دو باشگاه تفاهم نامه آن را تهیه کنیم. این را هم باید گفت که برای ما تفاوتی ندارد که کدام زمین به کدام تیم تعلق پیداکند.

مسئول ورزش شهرداری تهران در این باره که رییس هیأت مدیره استقلال عنوان کرده چون کلنگ ورزشگاه شهید کاظمی به نام زنده یاد حجازی زمین خورده است و آیا این مهم در اعطای این زمین به استقلالی ها می تواند تأثیر داشته باشد توضیح داد: کارگروهی برای این موضوع تشکیل شده است که برای واگذاری زمین ها به دو باشگاه همه جوانب امر را در نظر می گیرد.

رضایی در ارتباط با جلسه فردا خاطر نشان کرد: قرار است در این جلسه معرفی از ورزشگاهها به اطلاع نمایندگان دو باشگاه برسد و طرح های مدنظر شهرداری برای اداره این دو مجموعه هم به سمع و نظر نمایندگان دو تیم خواهد رسید. این دو ورزشگاه پتانسیل بالایی برای درآمدزایی دارند و ما فقط با این دو باشگاه درباره حفظ و نگهداری این دو مجموعه صحبت خواهیم کرد.

وی ادامه داد: استخر، سونا و جکوزی به اضافه سالن بدنسازی و پیست تارتان و همه امکانات ورزشی در این دو مجموعه دیده شده و علاوه بر آن استقلال و پرسپولیس می توانند با فروش بلیت به تعداد 15 هزار عدد در ورزشگاه خودشان منبع درآمد خوبی برای خود داشته باشند و از این طریق برای خودشان درآمدزایی هم بکنند.

رضایی در این باره که آیا پس از سه سال اعلام شده واگذاری دو مجموعه از این دو باشگاه گرفته خواهد شد یا نه گفت: هیچ چیز درباره آینده مشخص نیست و ما فعلا در قدم اول و ابتدایی راه هستیم تا ببنیم شرایط واگذاری این دو مجموعه به شکل موقت به چه ترتیب است. درباره اینده باید در آینده حرف زد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)