مرجع خبری پرسپولیس : مدير فني تيم فوتسال پرسپوليس تهران درباره نپيوستن سعيد تقي زاده به اين تيم، اذعان كرد: در شرايطي كه آمدن تقي زاده به پرسپوليس قطعي شده بود، با دستكاري كردن قرارداد اين بازيكن، از پيوستنش به پرسپوليس جلوگيري كردند.

 

حسين شمس افزود: در حال حاضر بزرگ‌ترين مشكل پرسپوليس جذب دو بازيكني است كه در تمرينات تيم حضور داشتند، اما به خاطر برخي دخالت فعلا نتوانستيم اين دو بازيكن را جذب كنيم.

 

وي افزود: سعيد تقي زاده و حميد احمدي كه هر دو با ما تمرين مي‌كردند از باشگاه جدا شده‌اند. در مورد تقي زاده، هيات فوتبال استان قم در قرارداد فصل قبل اين بازيكن دستكاري كرده و در حالي كه قرارداد اين بازيكن با باشگاه صبا قم يك ساله بود، آن را به قرارداد دو ساله تبديل مي‌كنند تا از آمدنش به پرسپوليس جلوگيري شود. در مورد حميد احمدي نيز در حال مذاكره با باشگاه شركت ملي حفاري هستيم تا بتوانيم رضايتنامه اين بازيكن را بگيريم.

 

شمس در ادامه در پاسخ به اين پرسش كه آيا شكايتي در مورد تقي زاده به كميته انضباطي ارائه كرده‌اند يا نه؟ عنوان كرد: در ابتدا مي خواستيم اين موضوع را در كميته انضباطي مطرح كنيم ، اما به دليل اين كه اين بازيكن بومي است و امكان داشت مشكلاتي را در استان قم براي وي پديد آيد، اين كار انجام نداديم، اما در صدد هستيم تا بتوانيم با رايزني‌هاي مختلف اين دو بازيكن را جذب كنيم.

 

وي در ادامه از امكان جذب يك بازيكن خارجي خبر داد و افزود: تيم پرسپوليس تقريبا بسته شده است و بازيكن خاصي را براي جذب كردن در نظر نداريم، به جز يك بازيكن برزيلي كه ممكن است به پرسپوليس اضافه شود.

 

شمس در پايان با تاكيد بر اين كه حبيب كاشاني با رايزني‌هايي كه با صدا و سيما انجام داده است، قول قطعي را براي پخش تمام مسابقات پرسپوليس گرفته‌ايم، اظهار كرد: اگر اين اتفاق بيفتد، كار بزرگي در فوتسال كشورمان انجام گرفته است و وقتي يك باشگاه مي‌تواند به راحتي با تلويزيون كنار آيد، فدراسيون نيز بايد اين كار را بكند و بتواند بازي‌هاي ليگ را پخش كند.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)