پرسپولیس نیوز : رئیس شورای شهر تهران گفت: استقلال و پرسپولیس سرمایه‌ شهری تلقی می‌شوند.

احمد مسجد جامعی  در مورد حمایت شورای شهر از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: اینها جزو مسائل کلی است. باید ببینیم سازمان‌های متولی این دو باشگاه چه تصمیمی می‌گیرند. البته این دو تیم مهم شهر تهران هستند و طبعا به عنوان یک سرمایه شهری هم تلقی می‌شوند. به خصوص اینکه فوتبال یک‌جور موجب انسجام اجتماعی هم می‌شود و مخاطبان زیادی هم دارد. طبیعی است در فعالیت‌های ما این مسئله هم بررسی خواهد شد.

رئیس شورای شهر تهران در مورد اینکه خودش طرفدار استقلال است یا نه، زیرا از اردوهای استقلال زیاد بازدید کرد، گفت: در مسیر بازدیدم یکی دو بار به استقلال سر زدم البته یکی دو بار هم با پرسپولیسی‌ها جلساتی داشتم.

مسجدجامعی در مورد اینکه پرسپولیسی‌ها از اینکه به استقلالی‌ها از سوی شهرداری و شورای شهر کمک شده، معترض بودند، ‌گفت: نه اتفاقا به پرسپولیس کمک شده است.

وی در مورد شکایت شهرداری از پرسپولیس به خاطر بحث اسپانسر در زمان مدیریت گذشته این باشگاه گفت: هنوز اتفاقی نیفتاده است.
 

همچنین عضو شورای شهر تهران گفت: برای ورود به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برنامه‌ای نداریم.

 

مهدی چمران یکی از اعضای شورای شهر تهران روز گذشته به سؤالات  در خصوص استقلال و پرسپولیس پاسخ داد.

چمران در مورد ورود شورای شهر تهران به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: با توجه به بودجه کلانی که این دو باشگاه دارند صلاح نیست که شورای شهر تهران وارد این دو باشگاه شود و این موضوع در دستور کار ما قرار ندارد.

وی ادامه داد: ما به دلیل همان موضوعی که گفتم توان این را نداریم که وارد مبحث این دو باشگاه شویم و برای این کار هیچ برنامه‌ریزی صورت نگرفته و طبیعتا برنامه‌ای هم در این خصوص نداریم.

عضو شورای شهر تهران در پاسخ به این سؤال که در تمام دنیا شورای شهر و شهرداری‌ها در مبحث سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در فوتبال حضور مستقیم یا غیرمستقیم دارند و اینکه چرا شورای شهر تهران در این باره برنامه‌ای ندارد، اظهار داشت: اگر بخواهیم این کار را انجام دهیم باید روی کارکرد آن بحث شود تا بتوانیم در مسائل سخت‌افزاری و نرم‌افزاری از این دو باشگاه حمایت کنیم ولی اگر بخواهیم شرایط تهران را با سایر شهرهای دنیا بسنجیم باید دید چه بستری برای این کار فراهم شده است و اهداف مدیریت آنها چیست. اگر این کارها را انجام دهیم می‌توان این جمع‌بندی را کرد و به نتیجه هم رسید.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)