پرسولیس نیوز: سرمربی تیم نونهالان پرسپولیس گفت: برد دربی در لیگ تهران را به روح نادر باقری پیشکسوتان ارزنده پرسپولیس تقدیم می‌کنیم.

مسعود زارعی سرمربی تیم فوتبال نونهالان پرسپولیس پس از شکست استقلال در دربی پایتخت، اظهار داشت:

این برد پر گل را به روح نادر باقری پیشکسوت پرسپولیس که سال‌ها در تیم‌های پایه سرخپوشان پایتخت مربیگری کردند تقدیم می‌کنیم.

وی افزود: درگذشت این پیشسکوت ارزنده، ضایعه دردناکی برای خانواده پرسپولیس، پیشکسوتان و جامعه فوتبال بود.

زارعی تصریح کرد: امروز بازی سختی مقابل استقلال داشتیم که تیم دوم جدول بود و این دیدار در زمین حریف برگزار شد که توانستیم دربی تهران را با غیرت بچه ها با نتیجه پر گل رقم بزنیم.

سرمربی نونهالان پرسپولیس خاطر نشان کرد: تشکر می‌کنم از بازیکنان با تعصب پرسپولیس، همچنین نبی‌الله باقریها، مربی زحمتکش تیم، مجید غفاری و شهرام رشنو دیگر اعضای کادر فنی تیم که همکاری خوبی در این روند رو به رشد داشتند.

مسعود زارعی در ادامه عنوان کرد: بنده در چهار هفته اخیر سرمربی تیم شدم و بازی‌های سختی را پیش رو داشتیم که با تیم‌های بالای جدول بود و توانستیم نتایج خوبی را رقم بزنیم. خوشحالم که امروز بردیم، تیم برتر میدان بودیم و حقمان برد بود.

سرمربی نونهالان پرسپولیس در ادامه گفت: یکی از انگیزه‌های ما در این بازی این بود که آقای انصاریفرد چه در دهه ۸۰ و هم اکنون که مدیریت باشگاه را در اختیار دارند، نتیجه دربی را در بزرگسالان و پایه‌ها واگذار نکردند، می‌خواستیم این خاطره خوب برای ایشان و باشگاه حفظ شود. همچنین از حمایت‌های آقای محمد پنجعلی و مسوولان باشگاه بخاطر حمایت‌ها و پشتیبانی‌هایی که انجام شد، تشکر می‌کنم و امیدوارم نماینده خوبی برای آکادمی فوتبال باشگاه پرسپولیس در مسابقات پیش رو باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)