پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از بس هواداران تراکتورسازی به من فحاشی کردند نمی‌دانستم باید چه کار کنم.

محسن مسلمان در خصوص بازی با تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: طبق قولی که داده بودیم بازی بسیار خوبی انجام دادیم. خوب شروع کردیم اما به یک باره با خوردن یک گل بد غافلگیر شدیم.

وی افزود: در کل بازی، توپ و میدان دست ما بود اما از موقعیت‌مان استفاده نکردیم و حتی توپ ما به تیر دروازه حریفان خورد. در روزی که توپ دوست نداشت وارد دروازه تراکتورسازی شود نتیجه را خیلی مفت به حریف واگذار کردیم.

وی درباره فحاشی‌هایی که در ورزشگاه علیه‌اش شد،‌گفت: این موضوع به یک یا 10 دقیقه نبود بلکه اول تا آخر بازی هر فحشی از دهانشان آمد به من گفتند. من که قبل از بازی گفته بودم با هواداران تراکتور مشکلی ندارم و اگر اتفاقی افتاده سوءتفاهم بود. واقعا من چه کار کرده بودم که این طور باید به من فحش بدهند. مانده بودم چه کنم.

وی افزود: امیدارم یکی جلوی این هواداران را بگیرد نمی‌دانم کمیته انضباطی می‌تواند ورود کند یا خیر. واقعا حرف‌هایی شنیدم که خیلی بد بود و فقط می گویم متاسفم.

مسلمان در مورد درگیری داخل راهرو نیز گفت: من داخل رختکن رفتم و باور کنید چیزی متوجه نشدم چون سریعا می‌خواستم خودم را دور کنم از آنجا تا آن بی‌احترامی‌ها را نشنوم. به همین دلیل نمی‌توانم درباره‌اش حرفی بزنم.

مسلمان ادامه داد: نمی‌دانم کادر فنی از اولین بازی من راضی بود یا خیر اما ما باید جبران کنیم. فاصله‌‌ای تا بالای جدول نداریم و باید این باخت را خیلی زود فراموش کنیم. ای کاش در روزی که خوب بودیم نمی‌باختیم. این طور بهتر بود اما این بازی نویدبخش روزهای بسیار خوبی برای ما دارد. مطمئن باشید با این بازیکنان و کادر جبران می‌کنیم و فقط امیدوارم چشم‌ها به اتفاقات تبریز بسته نشود چون واقعا 90 دقیقه هر ناسزایی که توانستند به من گفتند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)