پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تراکتورسازی در بالای جدول و در کورس قهرمانی است، بازی بسیار سختی را در شروع نیم‌فصل دوم با این تیم داریم.

محسن مسلمان درباره تمریناتش با پرسپولیس، بازی با تراکتورسازی و مشکلش با هواداران تبریزی صحبت کرد که در زیر می‌خوانید:

 شرایط  پرسپولیس را با توجه با چند روز تمرینی که در آن حضور داشتی چگونه دیدی؟

خدا را شکر همه چیز خوب است خیلی از این بازیکنان دوستان من هستند و قبلاً در تیم‌های باشگاهی یا در تیم ملی با آنها بازی کرد‌ام در جو بسیار خوبی وارد پرسپولیس شدم و امیدوارم که بتوانم با دوستانم به خواسته بزرگم در پرسپولیس برسم.

 بازی با تراکتورسازی را چگونه می‌بینی؟

بدون شک بازی بسیار سختی را در ابتدای نیم فصل دوم در پیش داریم. تراکتورسازی تبریز مثل چند تیم بالای جدول در کورس قهرمانی است و به همین دلیل کار را برای ما سخت می‌کند.

یعنی از حریف می‌ترسید؟

نه، ما پرسپولیسیم و باید از هفته اول با برد کارمان را شروع کنیم امیدوارم که با یک بازی زیبا و هوادارپسند بتوانیم به 3 امتیاز بازی با تراکتورسازی برسیم. کار سخت است اما کسب امتیاز می‌تواند برای ما باارزش باشد.

حتماً انجام اولین بازی‌ات برای پرسپولیس خاص است.

هر بازی 3 امتیاز دارد اما معلوم نیست من بازی کنم یا خیر فقط مهم این است که پرسپولیس برنده باشد. ما باید امسال به هدف بزرگمان برسیم.

 این هدف بزرگ چیست؟

فقط قهرمانی است ما پتانسیل لازم را با این همه بازیکن خوب داریم که قهرمان شویم از طرفی دیگر مربی خوبی داریم و حتماً باید قهرمان شویم. فقط نیاز به همدلی تک‌تک بچه‌ها است تا ان‌شاءالله بتوانیم به هدفمان برسیم شما به تیم پرسپولیس نگاه کنید خودتان متوجه می‌شوید که این تیم پتانسیل رسیدن به موفقیت بزرگ را دارد.

دوست داشتی در اولین بازی در نیم فصل دوم به تراکتورسازی برخورد نمی‌کردید؟

تراکتور تیم بزرگ و با کیفیتی است و بازیکنان خوبی دارد اما ما قهرمان نیم فصل شدیم و باید این جایگاه را حفظ کنیم. به نظرم برای تراکتورسازی بازی سخت‌تر است، برای ما بازی راحت است پس تیم حریف بیشتر باید ترس داشته باشد.

اما به خاطر داستان‌های نیم فصل اول شاید حضور تو در تبریز هم کمی مشکل‌ساز شود.

من گفتم اصلاً معلوم نیست که من بازی کنم یا خیر. پارسال در دیدار ذوب‌آهن و تراکتورسازی که بازی 2 بر 2 شد اتفاقاتی افتاد اما تمام شد، رفت.

چطور تمام شد، این همه سروصدا کرد.

من کاری کردم که برای تماشاگران تراکتور کمی بحث‌برانگیز بود ولی همین جا می‌گویم خدا می‌داند هیچ قصد و غرضی نداشتم و  امیدوارم در تبریز مشکلی پیش نیاید و من هم برای تیمم کار خودم را انجام دهم. من نگران نیستم چون کاری به این مسائل حاشیه‌ای ندارم و فقط آمده‌ام به پرسپولیس کمک کنم.

حتماً می‌دانید رقبای سختی را هم باید پشت سر بگذارید.

بله، بالاخره پرسپولیس بازیکنان ملی‌پوش و بسیار خوبی دارد و من هم همیشه به نظر دایی احترام می‌گذارم. روی تصمیم دایی که نمی‌شود حرفی زد چون ایشان برای همه ثابت شده است. امیدوارم اگر یک تا 90 دقیقه فرصت پیدا کنم بهترین بازیهایم را مقابل یکی از بهترین تیم‌ها که بازیکنان خوبی مانند کریمی و خیلی دیگر از بازیکنان مستعد فوتبال ایران را دارد به نمایش بگذارم بالاخره این بازی حساسیت خاص خودش را دارد و چه بسا سرنوشت قهرمانی را هم شاید روشن کند به همین دلیل با تمام قوا به تبریز می‌رویم و من هم می‌روم برای پرسپولیس بازی کنم و با هیچ کس مشکلی ندارم.

چه اتفاقی افتاد که نتوانستی شماره 10 را بپوشی و به همین دلیل 77 را پوشیدی؟

من که گفته بودم شماره مهم نیست، شاید یک عدد باشد، بالاخره مشکلاتی بود که من هم تصمیم گرفتم حالا که 10 نباید بپوشم، 77 بپوشم، شاید این افتخار نصیبم شد یکبار دیگر این شماره را بپوشم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)