پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به تیم ملی فکر نمی‌کنم و تمام تلاشم این است که با پرسپولیس به قهرمانی در لیگ برتر برسم.

محسن مسلمان در مورد آخرین وضعیت مصدومیتش عنوان کرد: بعد از بازی با سپاهان از ناحیه زانوی چپ دچار مصدومیت شدم و از آن روز به بعد پزشکان تاکید کردند که دیگر تمرین نکنم.

وی ادامه داد: معلوم نیست به بازی‌ آینده پرسپولیس برسم یا نه اما فعلاً مراحل درمانم را پشت سر می‌گذارم. تا بازی با داماش 20 روز وقت باقی مانده و شاید هم توانستم برای پرسپولیس به میدان بروم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شانس این تیم برای قهرمانی در لیگ برتر اظهار داشت: باید 3 بازی آینده را با پیروزی پشت سر بگذاریم و حق اشتباه هم نداریم. اگر 9 امتیاز کامل را کسب کنیم و دیگر تیم‌ها هم امتیاز از دست دهند، شانس قهرمانی خواهیم داشت.

مسلمان در پاسخ به این سؤال که «آیا پرسپولیس نمی‌توانست به راحتی قهرمان شود؟»، تاکید کرد: فکر می‌کنم در بازی مقابل تیم‌های نفت، گسترش فولاد و فجر نتایج بدی گرفتیم. اگر این 3 بازی را با پیروزی پشت سر می‌گذاشتیم الان در صدر جدول حضور داشتیم. البته هنوز چیزی را از دست نداده‌ایم و می‌توانیم به قهرمانی برسیم.

وی در خصوص شرایط حال حاضر ذوب‌آهن اصفهان و احتمال سقوط این تیم به لیگ یک،‌ تصریح کرد: متاسفانه شرایط ذوب‌آهن مانند فصل پیش خوب نیست. فصل قبل هم خوب بازی می‌کردیم اما توپ‌های‌مان گل نمی‌شد و ساده گل می‌خوردیم. به نظر من مقصر اصلی این وضعیت ذوب‌آهن مسئولان باشگاه هستند که در اول فصل تیم خوبی را نبستند. سال گذشته این تیم در چند پست مشکل داشت که برای این فصل مشکلات رفع نشده است.

مسلمان ادامه داد: چون پرسپولیس در 3 بازی آخر در لیگ با تیم‌های پایین جدولی بازی دارد امیدوارم که بتوانیم به پیروزی در این 3 بازی دست پیدا کنیم تا هم پرسپولیس به قهرمانی برسد و هم ذوب‌آهن به لیگ یک سقوط نکند.

هافبک پرسپولیس در مورد 2 بازی تیم ملی مقابل کویت و گینه، گفت: من نه این 2 بازی را دیدم و نه چیزی شنیدم! ضمن اینکه فعلاً به تیم ملی فکر نمی‌کنم و تمام تلاشم این است که با پرسپولیس به قهرمانی در لیگ برسم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)