پرسپولیس نیوز : بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما در هوای آلوده تهران تمرین می‌کنیم و به شرایط هوا عادت داریم و کارشناسان باید در مورد این موضوع اظهار نظر کنند.

در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال تیم پرسپولیس به مصاف گسترش فولاد رفت و در پایان با نتیجه یک بر صفر به کار خود پایان داد.

محسن مسلمان در ادامه در پایان این دیدار اظهار داشت:‌ ما می‌توانستیم از موقعیت‌هایمان بهتر استفاده کنیم. با توجه به اینکه تیم گسترش عقب بود ما باید حمله می‌کردیم  و به همین دلیل توانستیم بازی را کنترل کنیم و در پایان نیز 3 امتیاز را کسب کردیم.

وی در ادامه افزود: ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم و موقعیت‌های خوبی هم داشتیم و توانستیم یک گل نیز به ثمر برسانیم. من برخوردی با بازیکنی نداشتم که بخواهد داور پنالتی هم بگیرد.

بازیکن تیم پرسپولیس در مورد شرایط آلودگی هوا نیز، گفت: ما با این شرایط آلودگی هوا در تهران تمرین می‌کنیم و به این هوا عادت کرده ایم. این نظر کارشناسان است که باید در مورد این موضوع اظهارنظر کند.

مسلمان در مورد پاس گلی که باعث باز شدن دروازه تیم گسترش فولاد شد، گفت: این گل حاصل تلاش همه بچه‌ها بود. من توانستم پاس گل بدهم و بازیکن تیم ما نیز زحمات بچه‌ها را به ثمر رساند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)