هافبک تیم فوتبال ذوب آهن گفت: بازی بسیار عجیبی را مقابل استقلال خوزستان به نمایش گذاشتیم.

محسن مسلمان در خصوص بازی دیشب تیمش مقابل استقلال اظهارداشت: واقعا بازی عجیبی بود. ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم. بیش از 10 موقعیت گل داشتیم که نمی دانم چرا نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.
وی ادامه داد: در دقیقه 80 بازی روی اشتباه خودمان گل خوردیم. بعد هم که برای گل زدن جلو کشیدیم اما در ضد حمله گل دوم را هم خوردیم و بازی را باختیم. مقصر این شکست خودمان بودیم. باید این باخت را در هفته آینده جبران کنیم.

مسلمان افزود: نمی گویم استقلال خوب نبود. اتفاقا این تیم خوب کار کرد اما ما آن تیمی نبودیم که خودمان انتظار داشتیم. خود من 3 موقعیت گل را از دست دادم و زنیدپور و رجب زاده هم همین طور. ما همه تلاشمان را کردیم اما قسمت نبود توپ هایمان گل شوند.

وی درباره اینکه آیا ناکامی های ذوب آهن شروع شده است؟ گفت: نباید به این زودی قضاوت کرد. یعنی اگر پرسپولیس دیشب تراکتور را نمی برد دیگر شانسی برای قهرمانی نداشت؟ هفته دیگر تیم واقعی ما را ببینید که مقبال پرسپولیس چه بازی خوبی انجام خواهد داد.

مسلمان درباره عملکرد خوب صادقیان در بازی مقابل تراکتور گفت: پیام دوست صمیمی من است و واقعا برای او خوشحال شدم. با خودش هم صحبت کردم و گفتم به عنوان اولین بازی خیلی خوب بود. امیدوارم بتواند همین روند را ادامه دهد. پیام دشب خیلی خوب بازی کرد و با پاس گلی که داد بازی را برای پرسپولیس درآورد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)