پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: درست است با یک نتیجه بسیار خوب مس را شکست دادیم اما فریب این نتیجه را نمی‌خوریم.

محسن مسلمان  درباره شرایط پرسپولیس بعد از بازی مقابل مس کرمان اظهار داشت: بعد از نتیجه دور از ذهنی که مقابل تراکتورسازی به دست آوردیم خدا را شکر خیلی زود همه بچه‌ها به همدیگر کمک کردند تا مجدداً به شرایط مطلوب برسیم.

وی افزود: 6 امتیاز شیرین مقابل ذوب‌آهن و مس که هر کدام تیم‌های خوب هستند، کسب کردیم و نشان دادیم خط هجومی قدرتمندی داریم. البته خیلی بهتر از این هم خواهیم شد.

مسلمان ادامه داد: درست است با 6 گل به صدر جدول رسیدیم اما هرگز فریب این 6 گل را برای موفقیت در بازی‌های آینده نمی‌خوریم. ما باید در دو بازی آینده نیز مانند بازی با مس به میدان برویم تا با خیال راحت به صدر جدول تکیه بزنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که بعد از زدن اولین گل برای پرسپولیس چه احساسی داری، گفت: به پرسپولیس آمده ام تا کمک کنم و همیشه زدن گل اول در یک تیم لذت خاص خودش را دارد البته من پاس گل‌هایی هم که به هم‌تیمی‌هایم می‌دهم برایم لذت‌بخش است چون می‌خواهم خواسته‌های کادر فنی را برآورده کنم.

مسلمان خاطرنشان کرد: تیم خوب و جوانی داریم و من هم با دایی موافقم که اگر این تیم کنار یکدیگر باشد قطعاً در روزهای سخت آینده به مراتب نتایج بهتری می‌گیریم. امسال فقط کسب جام می‌تواند رضایت بازیکنان را برآورده کند واقعاً حیف است که امسال مجوز حضور در آسیا را نگیریم البته ما امسال هم اگر در آسیا بودیم باور کنید به نظرم یکی از بهترین نمایندگان ایران در این مسابقات بودیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)