پرسپولیس نیوز :  هافبک ملی‌پوش ذوب آهن می‌گوید هنوز وضعیت پیوستنش به پرسپولیس مشخص نیست.

محسن مسلمان درباره‌ی آخرین وضعیت انتقالش به پرسپولیس اظهار کرد: من اصلا چیزی نمی‌دانم و در جریان نیستم که چه اتفاقاتی افتاده است. در این دو هفته‌ی اخیر همه‌ی روزنامه‌ها نوشته‌اند که من می‌خواهم به پرسپولیس بروم اما یکدفعه اتفاقات دیگری می‌افتد. حالا درست نیست بخواهم صحبت کنم. هر موقع قطعی شد می‌توانم در این رابطه حرف بزنم.

او درباره‌ی این‌که رویانیان گفته نقل و انتقالات پرسپولیس تا عصر امروز نهایی می‌شود، گفت: واقعا نمی‌دانم. آن‌قدر در این چند روز حرف‌های عجیب و غریب شنیده‌ام که فعلا صحبت نکنم بهتر است.

ملی‌پوش تیم زیر 22 سال درباره‌ی شرایط این تیم هم گفت: در چند روز اخیر تمرین‌های خوبی را پشت سر گذاشتیم. فقط امید عالیشاه مصدوم بود و با ما تمرین نکرد. یعقوب کریمی و جهانبخش هم بعد از بازی تیم ملی به ما اضافه می‌شوند. فردا دیداری دوستانه با گسترش فولاد داریم و دوشنبه هم با ذوب آهن بازی می‌کنیم. به امید خدا اول دی هم وارد اردو می‌شویم تا در بازی‌های آسیایی شرکت کنیم.

هافبک مدنظر پرسپولیس درباره‌ی پیشنهاد خود از سایر تیم‌ها هم گفت: از سه تیم دیگر پیشنهاد دارم اما همان‌طور که گفتم فعلا نمی‌خواهم به این مسائل فکر کنم و تمرکزم روی تیم ملی امید است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)