پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که وضعیت مالی بازیکنان این تیم به هیچ‌وجه مناسب نیست.

محسن مسلمان در مورد پیروزی 2 بر صفر پرسپولیس مقابل سپاهان گفت: خوشحالم که توانستیم 3 امتیاز این مسابقه حساس را به دست بیاوریم. بچه‌ها به خاطر هواداران و علی دایی همه کار کردند و در نهایت برنده شدیم.

وی ادامه داد: اصلاً جای تعجب نداشت که سپاهان را شکست دهیم، این پرسپولیس واقعی بود که همه دیدند. متاسفانه 3،4 هفته نتوانسته بودیم نتایج لازم را به خاطر مشکلاتی که داشتیم کسب کنیم اما روز گذشته چهره واقعی پرسپولیس را به همه نشان دادیم.

مسلمان در خصوص ترکیب جدید خط حمله این تیم در بازی با سپاهان، اظهار داشت: در روزی که صادقیان،‌ عالیشاه و نوری در زمین نبودند توانستیم دستورات تاکتیکی علی دایی را در زمین اجرا کنیم. مهم این بود که برنده بازی شویم هرچند می‌توانستیم با گل‌های بیشتری پیروز شویم.

وی با اشاره به وضعیت مالی بازیکنان پرسپولیس تاکید کرد: وضعیت‌ افتضاح است و امیدوارم مشکلات مالی هرچه زودتر برطرف شود. تا پایان لیگ 5 بازی دیگر باقی مانده و اگر مشکلات مالی برطرف شود هیچ دغدغه دیگری برای قهرمانی نداریم.

هافبک پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا این تیم می‌تواند به صدر جدول برگردد و قهرمان لیگ شود، گفت: به اختلاف امتیاز با دیگر تیم‌ها کار نداریم، ما باید در 5 بازی آینده پیروز شویم. به نظرم صددرصد می‌توانیم قهرمان لیگ شویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)