پرسپولیس نیوز : بازیکن تیم زیر 22 سال ایران گفت: دوست دارم که به پرسپولیس بروم اما مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن باید تصمیم بگیرد ضمن اینکه استقلالی‌ها هم خواهان من شده‌اند.

 محسن مسلمان پس از پیروزی 3 بر صفر تیم گسترش فولاد تبریز در دیداری دوستانه در جمع خبرنگاران گفت: در تیم امید بهترین‌های لیگ برتر حضور دارند و همه می‌خواهیم این تیم در آسیا خوب نتیجه بگیرد. 10 بازیکن تیم امید می‌توانند در جام جهانی برزیل حضور داشته باشند و ما پشتوانه خوبی برای تیم ملی بزرگسالان هستیم.

وی ادامه داد: تیم زیر 22 سال باید بازی‌های تدارکاتی بهتری انجام دهد. در حال حاضر ما با تیم‌های لیگ برتری بازی می‌کنیم و البته خدا را شکر قرار است یک بازی با کره در کیش داشته باشیم. ضمن اینکه مسابقات تیم زیر 22 سال در وسط لیگ است و امیدوارم باشگاه‌ها با ما همکاری کنند و فدراسیون لیگ را تعطیل کند تا ما بتوانیم در آسیا خوب نتیجه بگیریم.

مسلمان تصریح کرد: بازیکنان با همه کمبودها می‌سازند و می‌خواهیم نتیجه‌اش را بگیریم، تمام هزینه‌های تیم بر عهده منصوریان است و او مثل پدر دارد برای تیم هزینه می‌کند. در هیچ جای دنیا شرایط اینگونه نیست باید از تیم بیشتر حمایت شود. ما می‌توانیم 10 بازیکن به تیم ملی بزرگسال بدهیم. حیف است این تیم حمایت نشود.

بازیکن تیم زیر 22 سال ایران در مورد شرایط حضورش در پرسپولیس گفت: هنوز هیچ چیز مشخص نیست در یکی دو روز آینده همه چیز مشخص می‌شود. من بازیکن ذوب‌آهن هستم و با این باشگاه قرارداد دارم و مدیریت باشگاه برایم تصمیم می‌گیرد. اگر با باشگاه پرسپولیس به توافق برسند، من به پرسپولیس می‌روم اگر این اتفاق نیفتد من در ذوب‌آهن می‌مانم.

وی در مورد اینکه استقلال هم خواهان او شده است، گفت: باشگاه استقلال هم با من صحبت کرده البته صحبت‌های آنها به جدیت صحبت‌های پرسپولیس نیست. رویانیان دو جلسه با مدیریت باشگاه ذوب‌آهن داشته است من از اول دوست داشتم به پرسپولیس بروم اما هیچ چیز هنوز مشخص نیست.

مسلمان در مورد اینکه بوناچیچ گفته بود روح مسلمان در تهران است و جسمش همراه تیم است، گفت: نمی‌دانم چه بگویم در پنج بازی آخر من جزو سه بازیکن برتر تیم بودم. مربیان خارجی می‌خواهند باخت را به گردن بازیکنان بیاندازند .

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)