پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مقابل فجرسپاسی متوقف شدیم، اما امیدوارم در بازی بعدی مقابل صبا جبران کنیم.

محسن مسلمان  ابتدا درباره بازی با فجرسپاسی اظهار داشت: علی‌رغم حساسیت بازی با فجرسپاسی ما اصلا نسبت به بازی با سپاهان خوب بازی نکردیم و باید اعتراف کنم که نتیجه مساوی واقعا عادلانه بود.

وی افزود: اما اگر کمی تلاش می‌کردیم، می‌توانستیم برنده باشیم ولی نتوانستیم به خوبی از گل‌مان محافظت کنیم و امیدوارم که در بازی حساس مقابل صبا جبران کنیم.

بازیکن پرسپولیس در پاسخ به سؤالی که با این تساوی با قهرمانی هم خداحافظی کردید، گفت: کار برای ما خیلی خیلی سخت است ولی باید دار و ندارمان را در 4 بازی بعدی خرج پرسپولیس کنیم تا انشاء‌الله بتوانیم قهرمان یا سهمیه آسیا بگیریم. دیگر به چیز دیگری نمی‌شود فکر کرد.

مسلمان در پاسخ به سؤال دیگری که آیا 3 روز اعتصاب بر عملکرد شما تأثیر داشت یا خیر؟ گفت: فکر نمی کنم تأثیری داشته باشد چون اصلا این چیزها مهم نیست، بدن بچه‌ها به شرایط عادت داشت و مشکل خاصی نبود اما ما خوب بازی نکردیم.

وی در پایان درباره ناراحتی‌اش پس از تعویض نیز گفت: ناراحتی در کار نبود. من به نظر کادر فنی و علی دایی همیشه احترام می‌گذارم. مشکل خاصی نبود و نمی‌دانم منظورتان چیست.

وی درباره وضعیت قرمزپوشان نیز گفت: به نظرم همه از وضعیت ما باخبرند و نیازی نیست من بخواهم درباره آن توضیح بدهم فقط امیدوارم به فکر این تیم مردمی باشند تا بعدا این تیم دچار ضربه‌های جبران‌ناپذیری نشود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)