پرسپولیس نیوز : سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: آخرین خبر و اطلاع درباره محل برگزاری مسابقه فردا یکشنبه، این است که بازی همچنان در ورزشگاه تختی انجام می‌شود اما رایزنی‌ها درباره انجام بازی در آزادی ادامه دارد و هنوز درباره این مساله خبری به ما اعلام نشده است.

مهدی خواجوند در گفتگو با رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: ما در حالی میزبان بازی با راه آهن هستیم که شرایط پیش آمده لطمه زیادی به ما زده است. در آن روز یکی از دو قرعه‌کشی نباید انجام می‌شد. اگر قرار بود در تختی بازی کنیم، قرعه‌کشی برای تعیین میزبان معنی نداشت و باید به ما می‌گفتند بدون قرعه‌کشی میهمان هستیم و باید در زمین حریف بازی کنیم اما وقتی طبق قرعه‌کشی به عنوان میزبان تعیین شدیم، میزبانی معنای مشخصی دارد.

وی افزود: اگر ما میزبان بودیم باید زمین مسابقه را مشخص می‌کردیم. حداقل اینکه نمی‌توان به تیم میزبان گفت، در زمین حریف بازی کند. در واقع تمام مسولیت‌ها و هزینه‌های میزبانی برای پرسپولیس است و تمام امتیازهای میزبانی از جمله آشنایی به شرایط محیطی و زمین برای حریف ما است.

عضو هیأت مدیره پرسپولیس ادامه داد: لطمه دیگر این است که همین مشخص نبودن شرایط، کار را برای ما سخت و دشوار کرده است و این وضعیت حضور تماشاگران ما را دچار اشکال می‌کند.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره نشست این هفته هیأت مدیره خاطرنشان کرد: به امید خدا نشست هیأت مدیره روز چهارشنبه انجام خواهد شد. با توجه به وقفه‌ای که در جلسات پیش آمد، دستور جلسات متعددی برای رسیدگی وجود خواهد داشت و به نظر می‌رسد جلسه مفصل و فراگیری داشته باشیم.

خواجوند درباره شائبه‌ها در مورد تغییرات در ترکیب هیأت مدیره یا به حد نصاب نرسیدن اعضاء در صورت عدم حضور بعضی نفرات، تصریح کرد: چنین مشکلی وجود ندارد. بعضی نفرات که به تصور عمومی عضو هیأت مدیره تلقی می‌شدند، عضو هیأت مدیره نبوده‌اند. از سوی دیگر همانطور که بارها اعلام کرده‌ایم بحث ترکیب هیأت مدیره در حوزه تصمیمات وزارت ورزش است ولی تا این لحظه نیز مطلبی به باشگاه اعلام نشده که به واسطه شائبه‌ای برای برگزاری جلسات بوجود بیاید و از این ناحیه مشکلی وجود ندارد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)