پرسپولیس نیوز : مسوول سابق مشوقان تيم فوتبال پرسپوليس تهران در واكنش به تصميم جديد اين باشگاه در استخدام مشوقان جديد گفت: تابع نظر باشگاه هستيم.

اسماعيل بيگي روز سه شنبه با بيان اينكه ما نه ليدر مديرعامل هستيم و نه ليدر سرمربي، افزود: ما فقط ليدر تيم فوتبال پرسپوليس هستيم و براي موفقيت اين تيم سكوداري مي كنيم اگر ما را نمي خواهند، مشكلي نيست و فقط به عنوان يك هوادار تيم را تشويق مي كنيم.
وي ادامه داد: ۲۲ سال است سكوداري مي كنم و تا به امروز هيچ چيز از باشگاه نگرفته ام و اگر امروز تصميم گرفته اند اينگونه از ما قدرداني كنند ما تابع هستيم و مي پذيريم!
وي در پاسخ به اين سوال كه آيا اين مشكل به گذشته و درگيري يك ليدر با علي دايي سرمربي تيم در باشگاه پرسپوليس باز نمي گردد، نيز گفت: البته آن موضوع بي تاثير نبوده است و به نظر مي رسد كنار گذاشتن ما در همين ارتباط است، البته در اين مدت چندين بار با واسطه و بي واسطه با سرمربي تيم صحبت كرده و از وي عذرخواهي كرديم.
اسماعيل بيگي تاكيد كرد: ما موفقيت پرسپوليس را مي خواهيم و در همين ارتباط هر كمكي از دستمان برآيد، انجام خواهيم داد.
علي دايي سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در جلسه اي كه با رييس كانون هواداران پرسپوليس داشته است، مشوقان قديمي تيم پرسپوليس را تاييد نكرده و خواستار فهرست جديد مشوقان اين تيم شده و اين موضوع باعث ناراحتي مشوقان قديمي تيم پرسپوليس شده است.
تيم فوتبال پرسپوليس در آغاز سيزدهمين دوره رقابت هاي ليگ برتر فوتبال، چهارشنبه شب به ديدار تيم تراكتورسازي تبريز مي رود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)