پنجشنبه 17 اردیبهشت(11:30) 

مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال پرسپولیس، تنها تیم ایرانی حاضر در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا اگر در دیدار 30 اردیبهشت مقابل الشباب عربستان با هر نتیجه‌ای پیروز شود، صدرنشین گروه B خواهد شد. در این صورت سرخپوشان در دیدار مرحله یک هشتم نهایی روز چهارشنبه 6 خردادماه در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم دوم گروه D خواهند رفت.

با توجه به نتایجی که تا به این جای مسابقات لیگ قهرمان رقم خورده است به احتمال فراوان بنیادکار ازبکستان عنوان تیم دوم گروه D را از آن خود خواهد کرد. این تیم در حال حاضر یک امتیاز بیشتر از الشباب امارات دارد و در دیدار پایانی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در خانه به دیدار نماینده امارات می رود. با این شرایط می توان شانس زیادی را برای صعود نماینده ازبکستان به مرحله دوم مسابقات متصور شد.

پرسپولیس در صورت برتری در دیدار مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در جمع هشت تیم برتر مسابقات به مصاف برنده دیدار احتمالی دو تیم پاختاکور ازبکستان و ام صلال قطر خواهد رفت.

 
اما اگر پرسپولیس در دیدار 30 اردیبهشت مقابل الشباب تن به شکست داده و یا متوقف شود به عنوان تیم دوم گروه B راهی مرحله یک هشتم نهایی خواهد شد. در آن شرایط شاگردان نلو وینگادا می بایست در روز 6 خردادماه به مصاف یکی از دو تیم الاتحاد عربستان یا ام صلال قطر بروند. با شرایطی که بر گروه C مسابقات لیگ قهرمانان حاکم است، می توان الاتحاد را صدرنشین احتمالی این گروه دانست که در مرحله یک هشتم نهایی انتظار تیم دوم گروه B را خواهد کشید.

برنده دیدار احتمالی پرسپولیس و الاتحاد در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات به مصاف تیم پیروز دیدار احتمالی دو تیم الاتفاق و الهلال عربستان خواهد رفت.

آنچه مسلم است پرسپولیس در هر صورت پس از صعود به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا کار دشواری برای راهیابی به مراحل بالاتر پیش رو دارد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)