پرسپولیس نیوز : نماینده تام‌الاختیار علی دایی از رفع محرومیت مهاجم پرسپولیس برای بازی خبر داد.

بهمن دهقان   اظهار داشت: وقتی متوجه شدیم که برای محمد عباس‌زاده مشکلی پیش آمده علی دایی به من و یکی دیگر از وکلایش دستور داد تا این مسئله را پیگیری کنیم تا مشکل این بازیکن را حل کنیم. ما هم به کمیته انضباطی رفتیم و با دهمیانی مسئول مستقیم پرونده عباس‌زاده صحبت کردیم.

وی ادامه داد: مستنداتی در اختیار یکی از مسئولان سابق باشگاه پرسپولیس بود که آنها را به کمیته انضباطی ارائه کردیم و کمیته انضباطی هم پذیرفت که این مسئله مناقشه بین دو باشگاه پرسپولیس و نساجی است و ارتباطی با عباس‌زاده که بازیکن است ندارد و قرار شد تا صدور حکم نهایی محرومیت محمد عباس‌زاده برداشته شود و این بازیکن برای پرسپولیس می‌تواند بازی کند. علی دایی به خاطر اینکه پرسپولیس دچار حاشیه نشود چنین کاری را انجام داد.

 

همچنین وکیل عباس‌زاده که برای پیگیری شرایط این بازیکن امروز به فدراسیون فوتبال رفته بود، خبر از رفع تعلیق او می‌دهد. وی در این ارتباط گفت: در پی اعتراضی که داشتیم امروز با بررسی پرونده از این بازیکن رفع تعلیق شد تا موضوع طبق روال عادی دنبال شود.

وی تصریح کرد: در پایان این بررسی اعلام شد در پرونده، توافقنامه‌ای مبنی بر اینکه در صورت عدم پرداخت مبالغ مورد نظر، بازیکن باید به باشگاه سابق خود بازگردد، وجود نداشت و بر این اساس به ما اعلام کردند که این بازیکن رفع تعیلق شد و بحث مالی موجود، بین دو باشگاه سابق و فعلی بازیکن حل و فصل می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)