امیدوارم بعد از رفتنم حسرتم را نخورید!

مرجع خبری پرسپولیس : این بخشی از مصاحبه‌ای است که دنیزلی در اسفند ماه 1385 پس از شکست پرسپولیس مقابل پیکان انجام داد.

دنیزلی که این روزها صحبت بازگشتش به پرسپولیس شده، خاطره‌ای خوب از روزهای حضورش در پرسپولیس باقی گذاشته است. تیم دنیزلی گرچه خیلی فوق‌العاده نتیجه نمی‌گرفت اما واقعا خوب بازی می‌کرد و توانسته بود دل هواداران را به دست آورد.

 

دنیزلی در اسفند ماه 1385 سرمربی پرسپولیس بود و پس از شکست تیمش مقابل پیکان، در جمع خبرنگاران حرف‌های جالبی را به زبان آورد؛ حرف‌هایی که شاید حالا خواندن آن‌ها جالب باشد. این بخشی از گفت‌وگوی دنیزلی در تاریخ ششم اسفند 1385 است:

«سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: در گذشته از باخت تیم های خود ناراحت می شدم اما امروز ناراحت نیستم چرا که تقصیری در شکست نداشتم. به دلیل اشتباهات بچگانه برخی بازیکنان گل دریافت کردیم و بسیاری از موقعیت ها را هم از دست دادند.

دنیزلی در مورد تیم حریف تصریح کرد: به پیکانی ها تبریک می گویم. اظهارات من نباید دلیلی بر بد بودن آنها باشد. نفرات حریف روز خوبی را پشت سر گذاشتند.

وی در مورد آینده خود در این تیم گفت: شاید امشب برکنار شوم اما خود هرگز نمی روم چراکه به کارم اعتقاد دارم. اگر غیر از این بود وقت خود را تلف نمی کردم اما می مانم و تیم را به خوبی می سازم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اظهارات خود مبنی بر اخراج 5 بازیکن از تیم تاکید کرد: نباید قبل بازی این صحبت ها به بیرون درز پیدا می کرد. من کسی را اخراج نکردم اما تعداد بازیکنان زیاد است و باید برخی را به تیم امید بفرستم. البته به زودی افرادی که باعث ضربه زدن به تیم شده اند را اخراج می کنم.

دنیزلی در پایان در مورد انتقاد تماشاگران نسبت به عملکرد خود اظهار داشت: هر جا بوده ام پس از جدایی تماشاگران ناراحت شده و فهمیدند چه کسی را از دست داده اند. می ترسم اینجا هم این اتفاق رخ دهد.»

پرسپولیسی ها در این بازی 4 بر صفر از پیکان در ورزشگاه آزادی عقب افتادند و در ادامه به بازی بازگشتند اما نتوانستند بیش از سه گل را جبران کنند و در پایان 4 بر سه بازی را واگذار کردند. یکی از گل های پیکان در این بازی هنگام انجام بازی جوانمردانه پرسپولیسی ها به ثمر رسید و حسابی اعصاب بازیکنان این تیم را به هم ریخت. پس از ثبت گل چهارم پیکان بود که تماشاگران به شدت عصبانی شدند و علیه دنیزلی شعار دادند اما بلافاصله در همان بازی شعارها فرو کش کرد و به جز دقایق کوتاهی در بازی با پیکان دیگر در آن فصل صدای اعتراض تماشاگران پرسپولیس شنیده نشد. کریم باقری در این بازی یک پنالتی را از دست داد.

ثانیه هایی از صدای ورزشگاه را می توانید از لینک روبرو گوش کنید: دانلود

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)