مرجع خبری پرسپولیس : پس از اشتباه عجیب و قریب مقابل شاهین که باعث از دست رفتن 2 امتیاز حساب برای پرسپولیس شد، کسی فکرش را نمی کرد میثاق به یکباره به یکی از ستون های اصلی تیمش تبدیل شود. درخشش جالب توجه معمارزاده مقابل مقاومت سپاسی شیراز هم تکرار شد تا پس از مدت ها هواداران پرسپولیس به حضور یک دروزاه بان مطمئن در تیمشان امیدوار شوند. مصاحبه ای با میثاق معمارزاده انجام دادیم که در آن از همه مسائلی که طی روزهای حضورش در این تیم رخ داده برایمان گفت :

*درخشش شما مقابل استقلال پس از اشتباه عجیب و قریبی که مقابل شاهین انجام دادید قابل توجه بود !

– آن صحنه واقعا عجیب بود. من مشغول چیدن دیوار دفاعی بودم ولی هرچه فریاد زدم کسی صدایم را نشنید به همین خاطر تصمیم گرفتم دیوار دفاعی را رها کنم و برای مهار توپ آماده شوم اما به یکباره دیدم توپ از خط دروازه عبور کرد. هر بار آن صحنه را تماشا می کنم خنده ام می گیرد. به هر حال همه این ها باعث نمی شود خودم را در این صحنه مقصر ندانم.

 *همان صحنه کریم باقری هم به شدت بر سر شما فریاد زد.

– آقا کریم چیز خاصی نگفت، فقط از من سوال کرد چرا دیوار دفاعی را به درستی مستقر نکردم.

*حقیقی در بازی مقابل پیکان جای شما را در ترکیب اصلی گرفته بود، فکر می کردید مقابل استقلال فیکس باشید ؟

– فشار زیادی که بعد از بازی با شاهین به من وارد شد، سبب شد تا کرانچار به من یک بازی استراحت بدهد اما سه روز قبل از مسابقه دربی با من صحبت کرد و گفت مقابل استقلال بازی می کنم و به همین خاطر از نظر روحی کاملا آماده بودم.

*و مقابل استقلال بهترین بازیکن زمین شدید.

– از عملکرد خودم راضی بودم اما پرسپولیس نباید در این مسابقه گل می خورد.

*حضور شما در دربی موجب ناراحتی حقیقی نشد ؟ با توجه به اینکه گفته می شود روابط مثبتی نیز با هم ندارید و با یکدیگر حرف نمی زنید !

– من هنوز هم با حقیقی حرف نمی زنم چرا که ما بیشتر در تمرین یکدیگر را ملاقات می کنیم. مگر زمین تمرین محلی صحبت و گفتمان است ؟!

*استقلالی ها خیلی مطمئن بودند که پرسپولیس را شکست می دهند.

– استقلال بازیکنان خوبی دارد اما ما تیم بزرگی هستیم. درست است که نفرات تاثیرگذار زیادی را از دست دادیم اما بازیکنان فعلی هم برای موفقیت پرسپولیس نهایت تلاش خود را انجام می دهند.

*ابتدای فصل تمدید قرارداد شما سر و صدای بسیاری به راه انداخته بود.

– ببینید من یک سال کامل از دوران حرفه ای فوتبالم را به دلیل مصدومیت از دست داده بودم، به همین خاطر دوست داشتم به عنوان دروازده بان شماره یک با پرسپولیس قرارداد امضا کنم و ناکامی های گذشته را جبران کرده و بازیکن موثری برای تیمم باشم. به همین خاطر تمدید قرارداد کمی طول کشید.

*می گویند شما دردانه انصاری فرد بودید و اخبار تیم را به او منتقل می کردید !

– من هیچگاه اخبار تیم را به بیرون منتقل نمی کنم . آقای انصاری فرد تلاش های بسیاری برای این تیم انجام داد، آمده بود خدمت کند و نمی توان از کنار خدماتی که ارائه کرد به سادگی گذشت.

*حتی می گویند شما بیشتر از سایرین پول گرفته اید ؟

– خیر اصلا صحت ندارد. اگر پول بیشتری گرفتم به این خاطر بود که رقم زیادی از فصل گذشته طلبکار بودم والا از خیلی از بازیکنان تازه وارد در این فصل کمتر دریافتی داشتم.

*و ماجرای پرداخت 40 میلیون به مدیربرنامه های افشین قطبی برای حضور در تیم ملی چه بود؟

– اصلا صحت نداشت. اجازه بدهید از اول برایتان تعریف کنم . یکروز در منزل در حال استراحت بودم که تلفن زنگ زد و یکی از دوستانم گفت روزنامه ای مصاحبه ای از حاج باقر چاپ کرده که در آن مدعی شده تو 40 میلیون برای حضور در تیم ملی به او داده ای. هر چند مدیر برنامه های قطبی بلافاصله آن را تکذیب کرد اما واقعا متاسفم که برای تخریب من شان پیراهن تیم ملی را نیز خدشه دار می کنند.

*گفته بودید شما تنها رقیب رحمتی برای پوشیدن پیراهن شماره 1 تیم ملی هستید ؟

– سوال کردند چه کسی را رقیب خودت می دانی و من هم گفتم مهدی رحمتی . ما با هم دوستان صمیمی هستیم و قصد خاصی از بیان این مطلب نداشتم

*انگار دل خوشی از اینکه دروازه بان سوم تیم ملی باشید ندارید ؟

– در شرایط کنونی فکر می کنم شایستگی هایم بسیار بیشتر از آن است که دروازه بان سوم باشم و اصلا این موضوع برایم قابل درک نیست.

* حرف آخر ؟

– مقابل مقاومت با دیدن سکوهای خالی ورزشگاه شوکه شدیم. از هواداران پرسپولیس تقاضا می کنم ما را تنها نگذارند.

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری – استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)