پرسپولیس نیوز : ایمون زاید برای هواداران پرسپولیس فراتر از یک بازیکن است.

او خالق آخرین اتفاق خوش پرسپولیس و پرسپولیسی‎ها بوده است و در واقع سرخپوشان پایتخت از اسفند  90 به این سمت و آن دربی عجیب و غریب و پرخاطره دیگر شاهد هیچ موفقیت خاصی نبوده‎اند.

این مهاجم ایرلندی- لیبایی در روزهایی که پرسپولیس پر از بحران و مشکل و ماجراست، دوست دارد به ایران بازگردد و برای پرسپولیس گره‎ گشا باشد به خصوص که با مصدومیت رضا نوروزی خط حمله پرسپولیس از همیشه خالی‎تر شده است. به نظر می رسد تعصب این بازیکن خارجی به پرسپولیس از خیلی از بازیکنان این تیم بیشتر باشد!

گفتگوی کوتاهی با این چهره جذاب سرخ‎ها داشته‎ایم که می‎خوانید.

ایمون چه خبر؟ بازی‎های پرسپولیس را دنبال می‎کنی؟
بله. من همیشه بازی‎ها و نتایج پرسپولیس را پیگیری می‎کنم. در واقع از سال 2012 به این‎سو دیگر پرسپولیس جزوی از زندگی من شده است و نمی‎توانم نسبت به آن و اتفاقاتش بی‎تفاوت باشم. الان لیگ ایران هفته هشتم خود را هم پشت‎سر گذاشته و متأسفانه پرسپولیس اصلاً نتایج خوبی نگرفته است. من واقعاً دلیل این همه افت پرسپولیس را نمی‎دانم. پرسپولیس بازیکنان خیلی خوبی دارد و نمی‎دانم چرا نتیجه نمی‎گیرد.

وقتی بازی‎های پرسپولیس را می‎بینی، حسرت نمی‎خوری که در خط حمله‎‎اش غایب هستی و نمی‎توانی کمک حال این تیم باشی؟
معلوم است که حسرت می‎خورم. من با این تیم و شرایطش کاملاً آشنا هستم و انگیزه زیادی برای کمک به تیم محبوبم دارم.

گفته می‎شد علی دایی به بازی تو علاقه‎مند است و ممکن است در ابتدای فصل قرمزپوش شوی اما این اتفاق رخ نداد.
هیچ صحبتی نشد و ظاهراً علی دایی به من و فوتبالم علاقه‎ای نداشت اما حالا که مربی تیم تغییر کرده شاید شرایط برای من هم تغییر کند.

شرایط جسمی و فنی‎ات چگونه است؟  در فرم و شرایط بازی هستی؟
من کاملاً آماده هستم و از نظر بدنی و تکنیکی در بهترین فرمم قرار دارم. آماده هستم تا به پرسپولیس بپیوندم و برای تیم محبوبم گلزنی کنم. بازگشت به پرسپولیس مرا شدیداً خوشحال و انگیزه مرا برای پا به توپ شدن چندین برابر می‎کند.
پرسپولیس امسال باید در رقابت‎های لیگ باشگاه‎های آسیا هم به میدان برود. تجربه‎ای که من دو فصل پیش همراه با این تیم داشته‎ام و حتی در آن رقابت‎ها هم توانستم برای تیمم چندین گل بزنم.
من عاشقانه دوست دارم به پرسپولیس کمک کنم تا در رقابت‎های آسیایی نتایج خوبی بگیرد و البته قهرمان لیگ ایران شود. مطمئنم اگر دوباره به پرسپولیس بازگردم بیشتر از مرتبه قبل برای تیمم گلزنی خواهم کرد به خصوص در دربی و مقابل استقلال!
در طول دو- سه سال اخیر پرسپولیس بازیکنان خوبی را جذب کرده و مهاجمان کارکشته‎ای هم به این تیم پیوسته‎اند اما موفق به زدن گل‎های زیاد نشده‎اند. به دلیل این مسئله فشار زیادی است که همواره روی بازیکنان پرسپولیس وجود دارد. پرسپولیس یک باشگاه پرابهت و باعظمت است و بزرگترین باشگاه ایران و آسیا محسوب می‎شود. همه این‎ها باعث می‎شود تا بازیکنان پرسپولیس فشار مضاعفی را تحمل کنند. اما یک مسئله جالب وجود دارد و آن این که من عاشق این فشارها و هیجانات هستم. من پرسپولیس را با همه وجودم درک کرده‎ام. احساسات هواداران پرسپولیس را با تمام قلبم حس می‎کنم و می‎فهمم به همین دلیل مطمئنم می‎توانم مهره خوبی برای پرسپولیس باشم.

حالا که سرمربی پرسپولیس عوض شده و حمید درخشان به این تیم آمده فکر می‎کنی شانست برای بازگشت به ایران چقدر باشد؟
مطمئنا آقای درخشان مرا و فوتبالم را دیده‎اند و می‎شناسند اگر ایشان خواستار جذب من باشند باشگاه با یک توافق ساده می‎تواند مرا جذب کند. مهم این است که آیا پرسپولیس ایمون زاید را می‎خواهد یا نه. از طرف من که علاقه و اشتیاق زیادی وجود دارد و اصلی‎ترین دغدغه‎ام بازگشت به پرسپولیس و گلزنی برای هواداران خوبش است.

و مسائل مالی؟
تنها چیزی که برایم مهم نیست مسائل مالی است. آنچه برای من در درجه اول اهمیت قرار دارد «پرسپولیس» است و بس.

 

داریوش.ش

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)