پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: اتفاقا از طرف پرسپولیسی‌ها صحبت‌های نامربوطی در مورد ما می‌شد و آنها حرمت میزبان را حفظ نکردند.

حمید زینی‌زاده  در مورد پیروزی تیمش مقابل پرسپولیس گفت: روز گذشته بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم و توانستیم به پیروزی برسیم. برخلاف نیم فصل اول که مقابل پرسپولیس ناعادلانه شکست خوردیم، نشان دادیم که می‌توانیم بدون پنالتی نیز پیروز شد. بازیکنان همت خوبی نشان دادند و از قرار گرفتن در صدر جدول خرسندیم.

وی با اشاره به رفتار خوب هواداران تراکتورسازی اظهار داشت: قرار نیست در ورزشگاه مشکلی به وجود بیاید. حدود  50 تا 60 هزار هوادار در هر مسابقه ما به میدان می‌آیند و شاید 10 -20 نفر مشکل‌ساز شوند. خدا را شکر دیروز هیچ اتفاق بدی نیفتاد و غلامرضا بهروان که به عنوان ناظر ویژه در ورزشگاه یادگار امام حضور داشت این مسئله را تأیید کرد.

مدیرعامل تراکتورسازی در مورد اینکه آیا پاداشی برای بازیکنان خود در نظر گرفته‌اند، تصریح کرد: معمولا قبل از بازی این مسئله را اعلام نمی‌کنیم چرا که بازیکنان اعتقاد دارند بهترین پاداش شادی هواداران است اما به دلیل این پیروزی و حضور در صدر جدول اعلام کردیم به بازیکنان برتر زمین 5 میلیون تومان و به سایر بازیکنان به نسبت عملکردشان پاداش ویژه‌ای خواهیم داد.

زینی‌زاده در مورد اعتراض علی دایی به یکی از اعضای تدارکات تراکتورسازی که می‌گفتند او در راهروی ورزشگاه به پرسپولیسی‌ها فحاشی کرده است، عنوان کرد: اتفاقاً چه در زمین مسابقه و چه در راهروی ورزشگاه اعضای پرسپولیس بودند که به اعضای تراکتورسازی حرف‌های نامربوط می‌زدند. ما در تهران ناعادلانه باختیم اما دیروز مردانه پیروز شدیم. تبریز اولین شهری است که از یک مربی دو بار تقدیر می‌کنند و ما این کار را انجام دادیم. هر وقت در تهران بازی داریم علیه ما شعار می‌دهند ولی عکس‌العملی نشان نمی‌دهیم. در دیدار اول نیم فصل پرسپولیس با یک پنالتی ما را شکست داد اما دیروز میهمان‌نوازی کردیم و انتظار داشتیم حرمت میزبان را حفظ کنند.

وی در مورد درگیری مرتضی اسدی و سید جلال حسینی گفت: این برخوردها درون میدان اتفاق می‌افتد اما در نظر بگیرید که همیشه اعتراض‌ها از طرف پرسپولیس بود. علی کریمی در جریان مسابقه بازیکنان هر دو تیم را به آرامش دعوت می‌کرد. این بازی حساسیت زیادی داشت و برنده می‌توانست به صدر جدول برسد به همین خاطر بازیکنان محکم بازی می‌کردند.

مدیرعامل تراکتورسازی در مورد عملکرد داور مسابقه و اینکه پرسپولیسی‌ها اعتقاد به نگرفتن دو پنالتی به سود آنها داشتند، گفت: ما همین اعتراض را در بازی اول داشتیم که آنها با پنالتی نادرست مقابل ما پیروز شدند.

وی در پاسخ به این سؤال که پنالتی پرسپولیس در آن مسابقه به گل تبدیل نشد، عنوان کرد: به هر حال آنها با پنالتی نادرست و گلی که با پنالتی زدند ما را شکست دادند، اگر پنالتی غلط بود چطور داور مسابقه 4 جلسه به محرومیت رسید. ما در آن دیدار مظلوم واقع شدیم و دیروز مشکل خاصی نبود.

زینی‌زاده در مورد اینکه فرشید طالبی با سر شکسته یک نیمه برای تراکتورسازی بازی کرد، اظهار داشت: فرشید طالبی ایثار کرد و در طول مسابقه با وجود مصدمیت هر چه داشت به معرض نمایش گذاشت. واقعا تلاش او قابل تقدیر است.

زینی‌زاده در پایان در مورد اینکه حفظ صدرنشینی بسیار سخت است، عنوان کرد: 8 بازی داخل خانه و در  6 مسابقه باید در زمین حریفمان به میدان برویم. تیمی که ادعای قهرمانی دارد باید هر مسابقه را مثل فینال نگاه کند. مدیریت، کادر فنی و بازیکنان هدف خود را به خوبی مشخص کردند و قصد دارند هر طور شده امسال نتیجه مورد پسند هواداران را کسب کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)