مرجع خبری پرسپولیس : علي كريمي گفت: اميدوارم عباس انصاري فرد آن قدر مرد باشد كه در يك برنامه زنده تلويزيوني حاضر شده و حقايق را به مردم بگويد، چرا كه مطمئنم هيچ مستنداتي براي ادعاهايش ندارد و اگر لازم باشد مستنداتم را براي شفاف شدن اذهان عمومي منتشر مي‌كنم.

علي كريمي پس از ثبت قرارداد با تيم فوتبال استيل آذين درباره جدايي‌اش از پرسپوليس اظهار كرد: دوست داشتم در پرسپوليس بازي كنم ولي انگار دوست داشتن من اهميتي نداشت و مدير عامل پرسپوليس مدام بهانه‌جويي كرد تا من در اين تيم نباشم. حتي پس از جلسه حضوري كه ما با هم داشتيم بر سر قرارداد پيشنهادي كه انصاري فرد به من ارائه كرد به توافق رسيديم و بحث مالي هم چندان در ميان نبود و تمام توافقات حاصل شد، حتي عكاسي را خبر كردند تا عكس‌هاي زيادي بگيرد و در آينده بتوانند بگويند ما با كريمي مذاكره كرده‌ايم اما نمي‌دانم در كجاي دنيا چنين چيزي وجود دارد كه بازيكن مدام از مسوولان تيمش بخواهد تا با او قراردادي ببندند چرا كه انصاري فرد گفته است ما منتظر كريمي بوديم و او نيامد.

 

وي افزود: اگر من دوشنبه شب براي حضور در پرسپوليس از ساعت 10 شب به بعد در جلسه‌اي حاضر شدم نشان مي‌دهد كه مي‌خواستم براي اين تيم بازي كنم. وقتي آن موقع شب براي اين منظور مذاكره مي‌كنم، آن زمان كه نه چكي وجود دارد و نه مديري و نه مسوول مالي باشگاه پس قطعا مي‌خواستم قرارداد سفيد امضا كنم. خوشحالم كه حسين نژاد فلاح به نمايندگي از هيات مديره پرسپوليس آنجا بود و تمام حقايق را گفته است. اما اميدوارم مديرعامل پرسپوليس آنقدر مرد باشد كه در يك برنامه تلويزيوني حاضر شده و حقايق را به مردم بگويد و مستنداتش را ارائه دهد. چرا كه مطمئن هستم ا

 و هيچ اسناد و مداركي براي بيان ادعاهايش ندارد. انصاري فرد حقايق را در اين باره مردم نمي‌گويد و تنها در جهت بهانه‌جويي‌هايش براي عدم تمديد قرارداد من مدام مصاحبه مي‌كند، هرچند خود مردم درك و شعور بالايي دارند و به خوبي مي‌توانند در اين باره قضاوت كنند.

 

علي كريمي گفت: جالب است كه مديرعامل پرسپوليس ادعا مي‌كند من درخواست كرده‌ام كه هر زمان از تيم ديگري پيشنهاد داشتم بتوانم به آن تيم بروم و واقعا متاسفم براي مدير تيم بزرگي چون پرسپوليس كه هنوز نمي‌داند جدايي يك بازيكن از تيمش بايد در مهلت قانوني فصل نقل و انتقالات صورت گيرد. واقعا با اين مديري كه پرسپوليس دارد خدا امسال را براي اين تيم بزرگ و هوادارانش به خير بگذراند. در هر حال اميدوارم حتي با اين شرايط پرسپوليس سال خوبي را در پيش داشته باشد.

 

كريمي گفت: خوشبختانه در جلسه‌اي كه دو شب گذشته داشتيم حقايق مشخص شد و براي اين حقايق شاهدان زنده‌اي چون حسين هدايتي و نژاد فلاح نيز حضور دارند و نيازي به توضيح من وجود ندارد. حال هواداران مي‌توانند قضاوت كنند كه چه كسي دروغ مي‌گويد و بهانه مي‌آورد. از اين عدم توافق من و پرسپوليس اين علي كريمي بود كه بيشتر ضرر كرد چرا كه پوشيدن پيراهن تيم پرسپوليس براي هر بازيكني افتخار است. من چهار سال پيراهن اين تيم را پوشيدم و فصل گذشته هم دراين تيم بودم. امسال هم آرزو داشتم در تيم خودم يعني پرسپوليس بازي كنم اما بنا بر دلايلي نشد. اميدوارم روزي به اين تيم بازگردم البته آرزو مي‌كنم كه آن زمان عباس انصاري فرد مديرعامل پرسپوليس نباشد.

 

وي با بيان اين كه دوست نداشته در حق يك بازيكن ظلم شود و او را از ليست خارج كنند تا كريمي در ليست گنجانده شود، ادامه داد: مطمئن هستم بازيكنان زيادي از پرسپوليس كه از اين تيم جدا شدند يا در اين تيم هستند از شرايط مديريتي عباس انصاري فرد راضي نيستند و اميدوارم كه او مدير اين تيم نباشد.

 

وي درباره پيوستنش به تيم استيل آذين نيز گفت: خوشحالم كه اكنون به تيم دوم پرسپوليس آمده‌ام و اميدوارم بتوانم سال خوبي را با اين تيم سپري كنم، استيل آذين هم پيراهني قرمز دارد اما آرزو مي‌كنم و اميدوارم پرسپوليس با شرايطي كه در حال حاضر دارد بتواند ناكامي‌هاي فصل گذشته‌اش را جبران كند. ما امسال در استيل آذين مي‌خواهيم نشان دهيم كه تيم دست و پا بسته‌اي نيستيم تا استيل آذين در اولين سال حضورش در ليگ برتر موفق باشد.

 

كريمي در پاسخ به اين سوال كه آيا اگر پرسپوليس اكنون خواهان شما باشد تمايل داريد به اين تيم بازگرديد و باشگاه استيل آذين مخالفتي نمي‌كند، گفت: من هميشه حاضرم براي پرسپوليس بازي كنم اما آنها اكنون شرايط خوبي به لحاظ مديريتي ندارند، مطمئن هستم هدايتي هم آنقدر بزرگ است كه حتي با وجود ثبت قرارداد من در صورت فراهم شدن شرايطي براي بازگشتم به پرسپوليس اين قرارداد را فسخ مي‌كند و از من مي‌خواهد كه به پرسپوليس بازگردم. اما وقتي چنين شرايطي را مي‌بينم و اتفاقاتي كه طي روزهاي گذشته افتاد علاقه‌ام به حضور در تيمي كه مدير آن انصاري فرد است كم مي‌شود، مطمئن هستم كه بسياري از بازيكنان ديگر پرسپوليس هم چنين شرايطي را دارند. اين اتفاقات افتاده و حضورم در استيل آذين را به پاي قسمت و حكمت مي‌گذارم.

 

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا در ليگ نهم مقابل پرسپوليس به ميدان خواهد رفت، گفت: نمي‌توانم پاسخ درستي در اين باره بدهم، دوست دارم در آن بازي باشم و بار ديگر جمع هواداران محبوب پرسپوليس را تجربه كنم اما از طرفي نمي‌توانم جلوي تيم خودم بايستم، حال بايد ببينيم چه مي‌شود و اتفاقات آينده چگونه رقم خواهد خورد.

 

وي درباره تعدد هافبك‌هاي تيم استيل آذين با پيوستن شاپورزاده و كاويانپور به اين تيم گفت: فكر نمي‌كنم از اين بابت استيل اذين مشكلي داشته باشد چرا كه در طول فصل اتفاقات پيش‌بيني نشده‌اي براي هر تيمي به وجود مي‌آيد، برخي بازيكنان ممكن است محروم و يا مصدوم شوند لذا كامل بودن ليست تيم و حتي تراكم بازيكنان در يك خط نيز مشكلي به وجود نخواهد آورد، ضمن اينكه بايد توجه داشته باشيم كه استيل آذين بايد دو جام را همزمان به پيش ببرد.

 

كريمي تصريح كرد: از همه هواداران پرسپوليس براي اين كه طي فصل گذشته من را تحمل كردند تشكر مي‌كنم و موفقيت‌هايم را مرهون آنها مي‌دانم، اميدوارم آنها را اذيت نكرده باشم و دلشان هميشه شاد باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)