مرجع خبری پرسپولیس : ماجراي مصدوميت بازيكنان ملي‌پوش پرسپوليس باعث شد تا صحبت‌هاي زيادي در مورد تدابير و برنامه‌هاي مسوولان اين باشگاه به وجود آيد.

 

غيبت و مصدوميت عليرضا حقيقي، غلامرضا رضايي و هادي نوروزي آن هم پيش از ديدار حساس سرخ‌ها در مقابل شهرداري تبريز آنقدري كه براي پرسپوليس‌ها مهم و حياتي بود تاثيري در ليست تيم ملي و مدعوين آن نداشت. پرسپوليسي‌ها كه از شنيدن خبر يكي از سايت‌ها دل‌خوشي نداشتند ديروز در تلاش بودند تا به نحوي عمدي بودن اين آسيب‌ديدگي‌ها را تكذيب كنند.

فرياد حقيقي
در جريان تمرين سرخ‌ها در روز پنجشنبه بود كه عليرضا حقيقي در صحنه‌اي با «بك جونيور» مهاجم تستي و برزيلي دچار درگيري شد. حقيقي با پاي راست در حالت نامساعدي روي زمين فرود آمد و پس از به گوش رسيدن يك صداي عجيب از پاي دروازه‌بان جوان پرسپوليس بود كه او از شدت ترس و درد فرياد كشيد.


علي دايي كه در چند قدمي حقيقي بود، پس از ديدن اين صحنه خيلي سريع پزشك جديد تيم (دكتر رضايي) را صدا زد و پس از معاينه او بود كه مشخص شد حقيقي به بازي سرخ‌ها مقابل شهرداري تبريز نمي‌رسد.

البته اين پايان ماجراي مصدوميت حقيقي نبود. دروازه‌بان جوان پرسپوليس كه حالا توانسته با سختي‌هاي فراوان به پيراهن تيم ملي برسد، روز جمعه نيز در گفت‌وگويي كه با دايي داشت از سرمربي پرسپوليس خواست تا اگر لازم است حتي به زور آمپول به ميدان برود ولي دايي با توجه به جلسه‌اي كه با پزشك پرسپوليس داشت ترجيح داد تا نام حقيقي را از ليست 18نفره تيمش خط بزند و از وجود رحمان احمدي در قفس توري پرسپوليس مقابل شهرداري تبريز استفاده كند.

نوروزي مصدوميت مقابل پاس تشديد شد
اخبار نشريات و خبرگزاري‌ها پيش از بازي سرخ‌ها در هفته هشتم ليگ برتر در مقابل پاس همدان حكايت از آن دارد كه هادي نوروزي پيش از ديدار با پاس همدان مصدوم بوده است.نوروزي كه هرگز فرصت چندان مناسبي براي پوشيدن پيراهن تيم ملي به دست نياورده بود، بالاخره از سوي افشين قطبي به تيم ملي دعوت شد.

 

همين روحيه و انگيزه بالا بود كه باعث شد نوروزي از فريد زرينه بخواهد كه هر طور شده او را به بازي با پاس همدان برساند. پزشك پرسپوليسي‌ها هم پس از انجام تمرينات اختصاصي و تيپ كردن زانوي مصدوم نوروزي، او را آماده بازي با پاس كرد ولي در اواخر همان بازي بود كه بار ديگر نوروزي از ناحيه زانو دچار آسيب‌ديدگي شد و ضربه مدافع پاس روي زانوي مصدوم نوروزي فرود آمد. نوروزي تمام هفته را لنگ‌لنگان به كلينك فيزيوتراپي مي‌رفت و شدت آسيب‌ديدگي او تا حدي بود كه دايي مجبور شد نام او را از ليست 18 نفره سرخ‌ها مقابل شهرداري خارج كند.

مگر مي‌شود قيد رضايي را زد؟
بدون شك غلامرضا رضايي يكي از موثرترين بازيكنان پرسپوليس در طول رقابت‌هاي ليگ دهم بوده است. رضايي كه رفيق فابريك دايي محسوب مي‌شود، تحت شرايطي مي‌كوشد تا جواب حساسيت‌هاي دايي را بدهد و با توجه به همين موضوع هرگز نمي‌توان اين فرضيه را تصور كرد كه مثلا رضايي خودش را به مصدوميت بزند تا در بازي مقابل شهرداري براي دايي به ميدان نرود!

 

رضايي كه پس از ديدار با پاس همدان دچار آسيب‌ديدگي شد، با توجه به سفر زرينه به تركيه هرگز نتوانست تمرينات و برنامه‌هاي درماني و تمريني‌اش را پيش ببرد و همين موضوع باعث شد تا طول درمان رضايي بيش از پيش طولاني شود.

 

غلامرضا رضايي كه در ديدار تيم‌ملي ايران مقابل كره‌جنوبي نيز توسط افشين قطبي به ميدان فرستاده شد، اين روزها مي‌كوشد تا با توجه به نظر مساعد قطبي بهترين بازي‌هايش را براي تيم‌ملي انجام دهد جدا از اينها چطور مي‌توان تصور كرد كه با توجه به اتفاقات پس از ديدار با پاس و حساسيت بازي با شهرداري، مربيان پرسپوليس بيايند و به اين راحتي قيد استفاده از موثرترين بازيكن تيمشان را بزنند!

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)