پرسپولیس نیوز : هافبک پرسپولیس در تمرین امروز این تیم به شدت مصدوم شد.

 امید عالیشاه، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در اواسط تمرین صبح امروز تیمش در کیش از ناحیه مچ پای راست به شدت مصدوم شد. همین اتفاق باعث شد تا او نتواند به تمرین ادامه دهد و به بیرون زمین منتقل شد.

بعد از دقایقی که پزشک تیم وضعیت او را بررسی کرد، دکتر حقیقت نزد برانکو رفت و گزارشی از شرایط عالیشاه به وی داد.حالا باید دید میزان مصدومیت عالیشاه تا حد خواهد بود.

 

امید عالیشاه که در تمرین صبح امروز پرسپولیس دچار مصدومیت شد و نتوانست به کارهای گروهی همراه با سایر سرخپوشان ادامه دهد، در این باره گفت: متاسفانه در تمرین امروز در برخوردی که با هم تیمی هایم داشتم، از ناحیه مچ پا دچار ضرب خوردگی شدم. از این ناحیه قبلا نیز احساس درد داشتم و از شانس بد من دوباره همان ناحیه ضربه خورد.

وی ادامه داد: فکر نمی کنم مصدومیتم خیلی جدی باشد و امیدوارم بتوانم به زودی به تمرینات برگردم. فعلا زیر نظر پزشک تیم کار می کنم و با برانکو نیز در این باره صحبت کردم.

عالیشاه در پایان درباره اردوی پرسپولیس در کیش گفت: شرایطمان اینجا خیلی خوب است و در هوایی مناسب تمرینات خود را انجام می دهیم. امیدوارم تا پایان اردو به آمادگی کامل برسیم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)