مرجع خبری پرسپولیس(17:00) / دوشنبه 16 دی : يكشنبه شب خروجش از پرسپوليس قطعي شد
مصطفوي: راحت شدم

از مذاكره با گزينه‌هاي مختلفي بر سر مديريت باشگاه پرسپوليس طي روزهاي گذشته، سرانجام وقتي شب گذشته خروج مصطفوي از پرسپوليس قطعي شد، هيات مديره اين باشگاه امروز عباس انصاري‌فرد را به عنوان مدير جديد اين باشگاه انتخاب كرد.

به گزارش مرجع خبری پس از هشداري كه سازمان تربيت بدني چندي پيش به مجموعه مديريتي باشگاه پرسپوليس به خاطر مشكلات و اختلافات مديريتي در اين باشگاه داد، هيات مديره پرسپوليس در چند روز گذشته مشغول بررسي و مذاكره با گزينه‌هاي مختلفي براي پيدا كردن جانشيني براي داريوش مصطفوي مديرعامل اين باشگاه شد.

سرانجام وقتي شب گذشته خروج مصطفوي از هيات مديره و پست مديريت باشگاه پرسپوليس قطعي شد، اين هيات امروز (دوشنبه) با برگزاري جلسه‌اي بر سر انتخاب مديرعامل جديد تشكيل شد و پس از راي‌گيري بالاخره عباس انصاري‌فرد پس از سال 81 ‌بار ديگر به اين باشگاه آمد و سكان هدايت را به عهده گرفت.

داريوش مصطفوي كه امروز پس از ارايه استعفا در جلسه هيات مديره و پذيرش آن از سوي تمامي اعضا، راه خروج از باشگاه و منزل شخصي خود را در پيش گرفت، درباره اين تصميم گفت: “اين تصميمات نتيجه همان جريانات گذشته‌اي بود كه در روند مديريتي باشگاه وجود داشت؛ باور كنيد راحت شدم.”

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)