گروهی از آن ها را حلال نمی کنم / تا زمانی که من و هدایتی بودیم پرسپولیس مشکل مالی نداشت / اگر سازمان دخالت نمی کرد هنوز مدیرعامل پرسپولیس بودم / وقتی هدایتی برای پرسپولیس پول خرج کرده نمی توانم بگویم این طور نیست / نمره کاشانی تا امروز مثبت بوده

مرجع خبری پرسپولیس : مديرعامل پيشين باشگاه پرسپوليس گفت: گروهي از ليدرهاي پرسپوليس در چشم من نگاه مي‌كردند و مي‌گفتند شعار مي‌داديم تا از باشگاه بروي.

داريوش مصطفوي اظهار داشت: ليدرهاي پرسپوليس كه اعلام كرده‌اند 400 ميليون به آنها داده‌اند تا عليه من فحش بدهند دروغ گفته‌اند. هيات‌ مديره باشگاه پرسپوليس در زمان حضور من تصويب كرد ماهيانه 400 هزار تومان به 10 ليدر پرسپوليس پرداخت شود تا كمك خرجي براي آنها باشد.
وي عنوان كرد: من با اسناد و مدارك حرف مي‌زنم. اگر ليدرهاي باشگاه پرسپوليس پولي دريافت كرده‌اند با تاييد هيات‌ مديره و از طريق مسئول مالي باشگاه با كسر ماليات انجام شده است. من اين احساس را ندارم كه شخصي به نام هدايتي پول داده باشد كه عليه من فحش بدهند اما بايد قبول كرد ليدر‌هاي پرسپوليس دو دسته بودند.
مصطفوي ادامه داد: بخشي از ليدرهاي پرسپوليس پس از رفتن من به ديدارم آمدند و بابت‌ كارهايي كه انجام داده و من را مدير استقلالي ناميده بودند حلاليت خواستند اما من فقط بخشي از آنها را حلال كرده‌ام. آنها در چشم من نگاه مي‌كردند و مي‌گفتند مي‌خواستيم عليه شما شعار بدهيم تا جو به ضررتان باشد و زودتر تغيير كنيد. من هرگز گروهي از آنها را حلال نمي‌كنم.
مديرعامل پيشين باشگاه پرسپوليس تاكيد كرد: بايد قبول كنيم تا زماني كه من مديرعامل پرسپوليس بودم و هدايتي در كنارم بود مشكل مالي نداشتيم و سر وقت تمام پول‌ها پرداخت مي‌شد اما مشكلاتي با هدايتي داشتم كه متأسفانه اشتباه كردم و در حل آنها دقت نداشتم.

وي افزود: وقتي مشكلات را در هيات‌ مديره بررسي كرديم و ديديم سازمان تربيت بدني به ما كمك نمي‌كند و همه دوست دارند من نباشم استعفا كردم اما مردان بزرگ ورزش ايران بايد بدانند اگر مشكلي در بين مسئولان ورزش به خصوص مديران عامل باشگاه‌ها و هيات ‌مديره وجود دارد به آنها اجازه دهند مرد و مردانه آن را در داخل خودشان و پشت درب‌هاي بسته حل كنند تا تيتر يك روزنامه‌ها نشود. اگر مشكلات خودمان را حل مي‌كرديم شايد الان من مديرعامل پرسپوليس بودم.
مصطفوي ضمن گلايه از محمد علي‌آبادي اظهار داشت: از علي‌آبادي گلايه دارم و از مرداني كه فوتبالي‌ها را مشغول به كار مي‌كند خواهش مي‌كنم از آنها تا دقيقه 90 حمايت كنند. حمايت از آنهايي كه فوتبالي نيستند و جز ضرر ارمغان ديگري براي ورزش ندارند؛ چه سودي دارد؟ نمي‌توانم وقتي كه ديده‌ام هدايتي براي پرسپوليس پول خرج كرده بگويم خرج نكرده است.
وي اضافه كرد: با بخشي از اين كار‌ها حرمت‌ها در فوتبال از بين رفته است. اميدوارم از اين به بعد رعايت شئونات و احترام به فوتبالي‌ها بيشتر مورد توجه قرار گيرد. تا به امروز در باشگاه پرسپوليس نه احترام پيرواني نگه داشته شد و نه انصاري‌فرد. متأسفانه خيلي‌ها از آب گل‌آلود ماهي گرفتند اما حالا از تمام مسئولان پرسپوليس مي‌خواهم مشكلات را در خودشان حل كنند.
مصطفوي خاطرنشان كرد: مديريت حال حاضر كاشاني براي اين تيم بسيار خوب است. كاشاني يك فرد سياسي و ورزشي و يك مدير دلسوز و با سابقه است كه توانسته تا به امروز پرسپوليس را نجات دهد. مطمئنم انصاري‌فرد و هدايتي هم دلشان براي پرسپوليس مي‌سوزد. پس بهتر است دچار اشتباه ديگران نشوند. من از ليدرهاي پرسپوليس خيري نديدم و اميدوارم طوري نشود كه در يك باشگاه ليدر تعيين و تكليف كند.
مصطفوي يادآور شد: تا به امروز نمره كاشاني مثبت است اما اميدوارم سعيد‌لو از لحاظ مالي او را تنها نگذارد. اگر اين‌گونه باشد مطمئن باشيد كاشاني هم مثل مصطفوي مي‌شود و نمي‌تواند پرسپوليس را در نيم فصل دوم موفق كند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)