مدیرعامل سابق فدراسیون فوتبال گفت:تغییرات در پرسپولیس صد در صد سیاسی است.

داریوش مصطفوی در خصوص بلاتکلیفی مدیریتی در پرسپولیس اظهار داشت:نمی دانم آقایان دنبال چه هستند.یک روز یکی را بر می دارند و روز بعد دوباره وی را ابقا می کنند.بارها گفته ام افراد غیر ورزشی نباید به ورزش بیایند.نتیجه اش می شود همین که بر سر پرسپولیس آمد و تیم آرامش ندارد.

وی افزود:آقای کامبوزیا کجای این فوتبال بوده؟اگر می خواهند به او پست بدهند در جای دیگر از وی استفاده کنند.چرا در فوتبال به او پست می دهند.آقای مالکی و رویانیان هم همین طور.من مانده ام چرا همه چیز را می خواهند در فوتبال آزمایش کنند.

مصطفوی با اشاره به برکناری نژاد فلاح خاطر نشان کرد:جالب است فردی که تجریه حضور در چند هیئت مدیره پرسپولیس را دارد و به چم و خم کار آشناست برکنار می شود و آقایی از شطرنج می آید که به امور فوتبال وارد و آشنا نیست.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پروین و خوردبین گزینه های مناسبی برای عضویت در هیئت مدیره پرسپولیس بودند،گفت:خیر.آنها می توانند مدیرفنی،سرپرست و حتی مربی خوبی باشند.پرسپولیس مدیران قوی زیاد دارد چرا آنها نباید سرکار بیایند؟
مصطفوی در خصوص ادامه فعالیت رویانیان گفت:یکی نیست از اینها بپرسد این همه داستان برای چه بود.آخر نمی شود که آرامش باشگاه را گرفت و بعد دوباره به همان نقطه اول برگشت.پرسپولیس را تبدیل به آزمایشگاه کرده اند و هر کاری می خواهند می کنند.طفلک دایی و بازیکنان که بلاتکلیف مانده اند.این تغییر و تحولات صد در صد سیاسی و غیر ورزشی است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)